عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان با فرماندار شهرستان آق قلا

صبح امروز اتفاق افتاد:

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان با فرماندار شهرستان آق قلا

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان با فرماندار شهرستان آق قلا

 در راستای گسترش فرهنگ بیمه ای و تقویت تعاملات و ارتباط فی‌ما‌بین مسئولین با مسئولان و مقامات استانی مدیرکل تامین اجتماعی استان با فرماندار شهرستان آق قلا دیدار کرد.

 در این دیدار مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان ضمن بیان گستردگی فعالیتها و تنوع بیمه‌ای سازمان به ارائه آمار و ارقام عملکرد سازمان در استان در خصوص تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت ، وضعیت بیمه بیکاری و تشریح نقطه سر به سری پرداخت و با اشاره به اهمیت شناخت منابع درآمدی سازمان توسط مسئولین برون سازمانی به ویژه فرمانداران استان ، با بیان نقش و اهمیت سازمان در خصوص تحقق عدالت اجتماعی و توسعه کشور و تشریح حمایت ها و خدمات تامین اجتماعی به بیان رسالت تامین اجتماعی در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخته و خواستار همکاری فرمانداری با سازمان بویژه در ارتباط با وصول مطالبات معوق شد.وی افزایش تعاملات را عامل اصلی گسترش فرهنگ بیمه ای دانست.

حیدر نژاد با ارائه آمار و گزارشی کامل از وضعیت تامین اجتماعی،به چالشهای فراروی سازمان و برنامه های جدید در راستای گسترش دولت الکترونیک و خدمات جدید سازمان در حوزه IT از جمله ارسال اینترنتی لیست و پرداخت حق بیمه ، دریافت اینترنتی فیش توسط کارفرمایان، ابلاغ الکترونیکی بدهی به کارفرمایان و... اشاره نمود و افزود: با گسترش خدمات الکترونیک رضایت مندی بیشتری حاصل خواهد شد و صرفه جویی قابل توجهی در هزینه و زمان مخاطبان صورت خواهد پذیرفت.

 ایشان از ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات این سازمان در سراسر استان خبر داده و در ادامه خواستار مساعدت و همکاری و حمایت تمامی مسئولین و نهادها از این صندوق بین النسلی جهت بقاء و ارتقاء توان مالی و بالتبع خدمات حمایتی این سازمان شد.

 در ادامه این نشست فرماندار شهرستان آق قلا ضمن تشکر وقدردانی ازحضورمدیرکل تامین اجتماعی استان ، رسالت سازمان تامین اجتماعی درخدمت رسانی به جامعه به ویژه اقشارکم درآمد وآسیب پذیر، حمایت همه جانبه سازمان به کلیه تعهدات وخدمات را خواستار شد.

الیاس هیوه چی از عملکرد مثبت تامین اجتماعی در عرصه خدمت به افراد نیازمند در سطح شهرستان اظهار رضایت و قدردانی نمود و ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه تامین اجتماعی با توجه به جمعیت تحت پوشش و نوع خدمات و حمایتهای آن آمادگی خود را جهت همکاری با شعبه و بازگو کردن فعالیتهای سازمان در راستای تحقق اهداف مقدس سازمانی و عدالت اجتماعی و نظام جمهوری اسلامی عنوان داشت.

 

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان با فرماندار شهرستان آق قلا

 

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان با فرماندار شهرستان آق قلا

 

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان با فرماندار شهرستان آق قلا

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 852
  • کد خبر : 8923