عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور فرماندار و امام جمعه علی آباد کتول در جمع خبازان شهرستان


حضور فرماندار و امام جمعه علی آباد کتول در جمع خبازان شهرستان

حضور فرماندار و امام جمعه علی آباد کتول در جمع خبازان شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، احمد تجری مفرد فرماندار، حجت اسلام والمسلمین موسوی امام جمعه و دبیر تعزیرات آرد و نان فرمانداری، با خبازان شهرستان در محل اتحادیه خبازان دیدار کردند.

  فرماندار شهرستان علی آباد کتول با اشاره به زحمات قشر نانوا گفت: خوشبختانه امروز شاهد همفكری و همیاری و حمایت مردم خوب كشور مان هستیم كه جای خوشحالی است و دولت خدمتگزار بهبود كیفیت نان را در سرلوحه كار خود قرار داده و انتظار می رود نانوایان شهرستان نیز همگام با این تغیرات در جهت بهبود كیفیت نان گام بردارند.

احمد تجری مفرد در راستای تشویق و تکریم واحدهای صنفی خبازی در شهرستان گفت: درنظرداریم با اجرای طرح سراسری خبازبرتر، از خبازی هایی که در چارچوب مقررات و ضوابط تعیین شده فعالیت نموده اند، تقدیر به عمل آید.

وی کیفیت نان را وابسته به مهارت نانوا دانست و گفت: خبازان بايد آموزش‌هاي لازم را بگذرانند تا شاهد افزایش کیفیت پخت نان در شهرستان باشیم.

امام جمعه شهرستان نیز در این جلسه گفت: تمام خبازی های شهرستان باید در راستای ارتقا کیفیت پخت نان جدیت و تلاش داشته باشند و پسندیده نیست که نان با کیفیت پایین به مردم داده شود.

حجت اسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، خبازان موفق و برتر که از سوی فرماندار اعلام می شود، معرفی خواهند شد تا نقطه قوتی در ایجاد انگیزه و تشویق به خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم با پخت با کیفیت‌ترین نان برای همه باشد.

موسوی ارائه نان باکیفیت و رعایت مسائل بهداشتی و برخورد مناسب با مشتریان بهترین کار در جهت موفقیت یک نانوایی دانست.

حضور فرماندار و امام جمعه علی آباد کتول در جمع خبازان شهرستان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .