عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان علی آباد کتول، دومین جلسه شورای ادرای شهرستان باحضور احمد تجری مفرد فرماندار، حجت اسلام و المسلمین زنگانه مشاور فرهنگی استاندار گلستان و مدیران شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرمانداراظهار داشت: مهمترین مسئله در حل مطالبه های مردمی است و مسولین باید پیگیر این مطالبات باشند اما کار غیرقانونی انجام ندهند.

وی افزود: مردم با مراجعات روزانه خود ادارات را مورد ارزیابی قرار می دهند و این هشداری است برای مسئولین که حواس خود را جمع کنند و با تکریم ارباب رجوع به حل مشکلات و مطالبات مردم سرعت ببخشند.

تجری مفرد تاکید کرد: همچنین مسئولین اجازه ندهند اقدامات خودسرانه یک مامور به حجم اقدامات خوب یک اداره سایه بیافکند.

تجری مفردگفت: زنگ انتخابات در شهرستان به صدا در آمده، باید انتخابات را جدی بگیریم و فعالیت های ما براساس نظم و منطبق بر قانون باشد.

وی افزود: هیچ یک از ما مجاز به استفاده از موقعیت و جایگاه خود به نفع یا علیه هیچ کاندید انتخاباتی نیستیم و به عنوان متولیان موظف به صيانت از آراء مردم و بی‌طرفی در انتخابات هستیم.

فرمانداراظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که انتخابات آتی با اجرای دقیق قانون برگزار شود.

حجت اسلام والمسلمین زنگانه مشاورفرهنگی استاندارگلستان نیز در این جلسه گفت: همه باید با ناظر دانستن خداوند متعال بر اعمال از اقدام یا رفتار و گفتاری که باعث رنجش یا بی احترامی به دیگران می شود خودداری کنیم به خصوص ارباب رجوع که جز با داشتن خصیصه تقوا و خدا ترسی امکان پذیر نیست.

وی با بیان این مطلب که ارزش وجودی یا کمال هستی انسان، در سنجش و مقایسه با موجودات دیگر مشخص می شود افزود: اگر انسانها به کمال واقعی خود در سایه اخلاق و رفتار انسانی رسیدند در آن هنگام است که دارای ارزش شده و از موجودات دیگر برتر و والاتر خواهند بود.

وی با تاکید بر این که کسی که دارای خلوص نیت است، همه اعمال و گفتار و رفتارش را فقط از روی اخلاص و برای رضای خدا انجام می دهد عنوان کرد: مخلصان هدف از خدمت به مردم و جامعه اسلامی را خشنودی خداوند قرار می دهند در نتیجه کار و وظیفه شان، ارزش معنوی به خود می گیرد چرا که زیبایی عمل به ارزش معنوی آن است و ارزش معنوی نیز در گرو اطاعت خدا و کار را به خاطر رضای او انجام دادن است.

 

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .