عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه رابطین جوان ادارات شهرستان ترکمن برگزار شد

با حضور فرماندار شهرستان ترکمن:

اولین جلسه رابطین جوان ادارات شهرستان ترکمن برگزار شد

اولین جلسه رابطین جوان ادارات شهرستان ترکمن برگزار شد

فرماندار شهرستان ترکمن در نخستین جلسه رابطین جوان ادارات که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: سرمایه گذاری در حوزه جوانان از بازدهی بسیار بالایی برخوردار بوده و در واقع نیکبختی هر ملتی به وجود جوانان توانمند و با اعتماد به نفس بالا می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ترکمن، مرجان نازقلچی با بیان اینکه جوانان غیر دولتی و هم دولتی درباره مسائل مختلف شهرستان راهکار ارائه دهند، افزود: اگر که جوانان با انگیزه و برنامه در جلسات حضور یابند و اگر این نظرات صحیح و سازنده باشد باعث تحول در سطح اجتماع خواهد شد.

فرماندار شهرستان ترکمن بر آسیب های اجتماعی که جوانان را تهدید می کند اشاره و گفت: برای مقابله با این آسیب ها باید از نظرات کاربردی، نیروی انسانی خلاق و موثر در کنار منابع مالی مطمئن بهترین استفاده را ببریم.

معاون فرماندار ترکمن نیز در جلسه رابطین جوان ادارات بیان داشت: با توجه به خیل عظیم جمعیت جوان کشور، دولت اقداماتی متناسب با نیازهای آنها صورت می دهد اما فراموش نکنیم وضعیت کشور متفاوت با دیگران است و کمی و کاستیها نباید ما را از اهداف و ارزشهایمان بازدارد و همچنان باید استوار باشیم در راه اعتلای کشور.

صادق شیرنگی گفت: اگر ما در مقابل فشار و کم و کاستی های موجود تسلیم شویم قطعا سرنوشت نسلهای بعدی به مخاطره خواهد افتاد و معمولا دشمنان هم از همین روزنه ها ورود پیدا می کنند و با پررنگ کردن مشکلات و ایجاد زمینه و شعارهای پرزرق و برق و وعده های توخالی تلاش می کنند که زمینه نابودی جامعه را با دستان خودمان رقم بزنند.

مشاور جوان فرمانداری ترکمن هم با اشاره به اهداف و اولویتهای حوزه مشاوران جوان در شهرستان خاطرنشان کرد: هدف ما ایجاد شور و نشاط در میان جوانان است و نیز تاکید فرماندار محترم بر حضور جوانان نخبه در حوزه های مختلف و استمرار این حضور است.

یاسر کُر اضافه کرد: بنده نیز به نوبه خود سعی خواهم کرد تا ارتباط میان جوانان و مدیران را برقرار کنم.

مشاور جوان اظهار کرد: در حوزه جوانان از انجام کارهای نمایشی پرهیز کنیم و به صورت نظام مند و با استفاده از همه ظرفیت ها، در راستای بهبود وضعیت جوانان شهرستانمون قدم بگذاریم.

وی خطاب به رابطین جوان گفت: شرح وظایف رابطین جوان تدوین شده و پس از تایید فرماندار به دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

در ادامه هر یک از رابطین جوان ادارات به معرفی خود و بیان مسائل و ارائه نظرات پرداختند.

گفتنی است، ارائه برنامه های ابتکاری مرتبط به هفته جوان از سوی همه ادارات به حوزه مشاور جوان، برنامه ریزی جهت اجرای مراسم متمرکز شهرستانی روز جوان در جزیره آشوراده از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

اولین جلسه رابطین جوان ادارات شهرستان ترکمن برگزار شد

 

اولین جلسه رابطین جوان ادارات شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .