عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد


دومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

دومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 دومین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 94 با حضور مدیران ادارات ، نهادها و بانک های عامل در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بندرگز در این نشست با اشاره به در پیش رو بودن سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: این حماسه ، برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است.

"علی اصغر میرزایی" افزود : خرمشهر برای ملت ایران ، تاریخ گویای پایداری ، ایثار و مقاومت و جاودانگی انقلاب اسلامی است .

وی ، سوم خرداد را بزرگترین نماد مقاومت و پیروزی در ایران اسلامی در مقابله با استکبار جهانی خواند.

فرماندار بندرگز ، انسجام نیروهای مسلح ، اتحاد مردم و عشق به ولایت را از مهمترین عوامل پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس مقابل رژیم بعث عراق خواند و اظهار داشت : مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس باید برای نسل های جدید تبیین شود .

میرزایی اضافه کرد : آیین سوم خرداد باید با شکوه خاصی برگزار شود و همه دستگاه ها در برگزاری این مراسم اهتمام ویژه داشته باشند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز از برگزاری یادواره سرداران و 200 شهید تخریب شمال کشور در استان گلستان خبرداد و گفت : این یادواره به میزبانی بندرگز در 6 و 7 خرداد ماه در زیارتگاه شهدای گمنام این شهرستان برگزار خواهد شد .

میرزایی همکاری مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری یادواره سرداران و شهدای تخریب شمال کشور را خواستار شد .

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت : امام راحل پس از انبیای بزرگ الهی و معصومان (ع) از کم نظیر ترین شخصیت های تاریخ بشریت است که با اندیشه های بلند الهی خویش، مسیر تاریخ را دگرگون و سرمنشاء تحولات عظیمی در ایران و جهان شد.

وی ادامه داد : امام راحل (ره) احیاگر بینش دینی و اسلامی در دنیا بود و انقلاب اسلامی را به عنوان عظیم ترین حماسه مردمی در عصر حاضر خلق کرد.
میرزایی ، افزود: امام خمینی (ره) متعلق به همه آزادی خواهان، عدالت خواهان و جامعه بشری است.
وی تصریح کرد : رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین شخصیت والای بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، فرمودند، انقلاب اسلامی ایران بی نام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.
وی نظام جمهوری اسلامی ایران را یادگار پر برکت امام خمینی (ره) معرفی کرد و تاکید داشت : در همه مناسبت ها و بویژه ایام رحلت امام خمینی (ره) راه ، مسیر، کلام و اهداف ایشان را بشناسیم و در امور زندگی سرلوحه کار خود قرار دهیم.

فرماندار بندرگز ، بر لزوم برگزاری باشکوه آیین سالگرد ملکوتی امام راحل در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود : در سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) بایستی با حضور باشکوه در این آیین با امام راحل تجدید بیعتی دوباره داشته باشیم .

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز در بخشی دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر روسای ادارت به اولویت بندی در هزینه های جاری افزود : دستگاه های اجرایی در پرداخت ها و هزینه ها برنامه ریزی و صرفه جویی مناسب را داشته باشند .

میرزایی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری گفت : ملت فهیم ایران در انتخابات اسفند ماه با آگاهی کامل و شعور سیاسی توام با آزادی عمل در انتخاب افراد متعهد به نظام عمل خواهند کرد .

وی تاکید داشت : مسوولان حق استفاده از امکانات دولتی علیه یا له افراد خاصی را ندارند .

رعایت نظم و انضباط اداری ، حضور به موقع مدیران در جلسات ، حضور بموقع کارکنان در ادارات ، حفظ ارزش های دینی و اسلامی و همسو حرکت کردن با سیاست های دولت ، تذکرات فرماندار به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بندرگز بود .

در این نشست ، "کاظم طالبی" بعنوان دادستان جدید ، "سید علی اصغر عمادی" به عنوان رییس جدید دادگاه نوکنده و "قربانعلی چراغچی" به عنوان مسوول جدید ستاد عتبات عالیات شهرستان بندرگز معرفی شدند .

گفتنی است ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان نیز در این نشست حضور داشتند .

دومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 

دومین نشست شورای اداری بندرگز برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 922
  • کد خبر : 9038