عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

اولین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان علی آبادکتول باحضوراحمدتجریمفردفرماندارشهرستان علی آباد کتول در محل سد کبودوال برگزارشد.

فرماندار شهرستان گفت: مدیریت صحيح منابع آب وصیانت از این منابع حیاتی وظیفه کلیه افراد و دستگاههای اجرایی شهرستان می باشد.

وی افزود: پديده خشكسالي و تغيير اكوسيستم موجب شده منابع آب هاي زير زميني تا حد زيادي كاهش يابد و اين موضوع در دراز مدت خسارت هاي جبران ناپذيري بدنبال خواهد داشت.

تجری مفرد بیان کرد: به دليل محدودیت منابع آب وتوزیع نامناسب بارندگی هاي فصلی باید منابع آب های سطحی وزیر زمینی موجود رابه خوبی شناسایی وبهره برداري از آنها به صورت برنامه ريزي شده و دقيق صورت گيرد.

فرمانداراظهارداشت: در جهان امروزی و با وجود خشکسالیهای متوالی اهمیت آب و ارزش حیاتی آن بر کسی پوشیده نیست و آب موجود، دیگر جوابگوی کشاورزی سنتی نبوده و برای آبیاری نوین باید برنامه اساسی داشته باشیم.

در پایان مدیرامور آب ضمن ارائه گزارشي از وضعيت منابع آب شهرستان گفت: جلسه شورای حفاظت منابع آب به منظور ایجاد وحدت رویه ی اجرایی و نظامند کردن بهره برداری، حفاظت از منابع آب برای توسعه پایدار و نیز در جهت به تعادل رسیدن منابع ومصارف آب در شهرستان تشکیل شده است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .