عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد و توسعه شهرستان مستلزم تهیه و تدوین سند جامع توسعه است

جمالی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان:

رشد و توسعه شهرستان مستلزم تهیه و تدوین سند جامع توسعه است

رشد و توسعه شهرستان مستلزم تهیه و تدوین سند جامع توسعه است

 فرماندار کردکوی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور محمود ربیعی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار برگزار شد، با اشاره به اینکه مهمترین برنامه و هدف مدیریت شهرستان در سال جاری تهیه و تدوین سند جامع شهرستان است گفت: رشد و توسعه ی  شهرستان مستلزم تهیه ی برنامه ای مدون با نگاه همه جانبه و کارشناسانه است .

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی، مجتبی جمالی تهیه و تدوین سند جامع توسعه شهرستان با توجه به محدودیتهای منابع مالی و اعتباری بویژه شرایط خاص منطقه ای و بین المللی کشور را بیش از هر زمان دیگری ضروری دانست و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست ظرف دوماه آینده نسبت به تهیه و ارسال آن به فرمانداری اقدام نمایند.

رییس شورای اداری شهرستان در بخش دیگری از سخنانش به مناسبتهای مختلف خردادماه اشاره کرد و گفت: سوم خرداد زیباترین تابلو و بهترین آلبوم رشادتهای مردمی است که در سایه ایمان به خداوند ، بیعت با رهبر شان و در مقابله با دشمنان تا دندان مسلح خود خلق کرده اند .وی اظهار امیدواری کرد با پاسداشت یاد و خاطره همه رزمندگان و ایثارگران و شهدای این روز ، این صداقت ،اطاعت و همدلی و همزبانی ملت وفادار ایران را به نسلهای بعدی انتقال دهیم .

گفتنی است که در این جلسه حجه الاسلام شاعری امام جمعه کردکوی نیز بر برنامه محوری مدیران تاکید کردند و افزودند مقدمه مدیریت کارآمد دردمندی است و مسئولیت پذیرفتن، یعنی داشتن احساس تعهد نسبت به دیگران است .

شایان ذکر است در این جلسه مدیران دستگاههای صنعت، معدن وتجارت و صندوق کارآفرین و امید گزارشی از عملکرد اداره متبوع خود در سال 94 ارائه دادند.

رشد و توسعه شهرستان مستلزم تهیه و تدوین سند جامع توسعه است

 

رشد و توسعه شهرستان مستلزم تهیه و تدوین سند جامع توسعه است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 750
  • کد خبر : 9056