عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست معاون بانک توسعه تعاون استان گلستان با معاون فرماندار گمیشان


نشست معاون بانک توسعه تعاون استان گلستان با معاون فرماندار گمیشان

نشست معاون بانک توسعه تعاون استان گلستان با معاون فرماندار گمیشان

  معاون فرماندار گمیشان در نشستی با معاون مالی امور شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان به بحث در زمینه امكان توسعه خدمات شعبه بانک توسعه تعاون شهر گمیشان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گمیشان کمال غریبی در این نشست با اشاره به جذب سرمایه گذاران در جهت توسعه سرمایه های بانکی گفت: ما باید به سمت و سویی برویم که سرمایه داران شهرستان جهت سرمایه گذاری به خارج از شهرستان نروند و منابع مالی شان را در بانک های داخلی شهرستان سرمایه گذاری کنند.

 وی افزود: در سالجاری نیز جهت توسعه و افزایش منابع مالی بانک توسعه تعاون گمیشان اقداماتی صورت گرفته که امید داریم تا این شعبه در شهرستان روز به روز تقويت شود.

 درادامه زاغی معاون مالی شعب بانك توسعه تعاون استان نيز در اين نشست ضمن ارائه گزارشي از خدمات اين بانك در سطح استان و شهرستان، براي افزايش خدمات دهي به مشتريان و همكاري با ادارات و نهادها، اعلام آمادگي كرد.وی خواستار انتقال حساب مالی دهیاران شهرستان گمیشان را به شعبه بانک تعاون شهرستان شدند.

 گفتنی است در این نشست راهكارهايي در زمینه ترغیب مشتریان به بانک های داخلی شهرستان پیشنهاد و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.

 

نشست معاون بانک توسعه تعاون استان گلستان با معاون فرماندار گمیشان

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1016
  • کد خبر : 9152