عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بندرترکمن برگزار شد


جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بندرترکمن برگزار شد

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بندرترکمن برگزار شد

معاون فرماندار ترکمن در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گفت: یکی از معظلات جامعه امروز ما قاچاق کالا و ارز میباشد که این معضل ساختار اقتصادی در زمینه تولید و اشتغال و حتی حوزه های اجتماعی و فرهنگی را تهدید کرده و با چالش جدی مواجه می کند و افراد سود جو را در جهت کسب منفع نامشروع تشویق می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ترکمن، شیرنگی افزود: با توجه به تحریمهای ناجوانمردانه کشورهای غربی و بحث اقتصاد مقاومتی که با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری اعلام شد همه باید تلاش کنیم بیامدهای مخرب این موضوع را خنثی کنیم.

معاون فرماندار اضافه کرد: چالش حوزه اقتصادی نابودی تولید حوزه داخلی افزایش بیکاری و درآمدهای نامشروع از جمله پیامهای مخرب قاچاق کالا و ارز می باشد.

با این اوصاف قاچاق کالا یک تهدید جدی برای سلامت تولید و اقتصاد می باشد.

معاون فرماندار ترکمن در ادامه با تاکید بر عدم کیفیت کالاهای خارجی و حمایت از تولیدات داخلی اظهار داشت: با فرهنگ سازی مصرف تولیدات داخلی را بخاطر رونق چرخه اقتصادی رفع بیکاری و توسعه کشور ترویج نموده و مردم را با تاثیرات سوپدیده این پدیده شوم آگاه کنیم.

شیرنگی در پایان از دستگاهها مربوطه و متولیانی که وظیفه تامین نیازهای مردم و نظارت و کنترل را برعهده دارند خواست با پیگیری و تلاش به پویایی اقتصادی کشور کمک کنند.

جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بندرترکمن برگزار شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .