عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشن رمضان در شهرستان گمیشان


جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشن رمضان در شهرستان گمیشان

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری جشن رمضان در شهرستان گمیشان

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گمیشان،جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی جشن باشکوه رمضان با حضور کمال غریبی ومسئولین دستگاههای اجرایی ونهادها در دفتر امام جمعه گمیشان برگزار گردید.

کمال غریبی معاون فرماندارگمیشان ضمن تقدیر از تلاشهای کمیته امداد، مشارکت و همکاری همه ادارات در جهت برگزاری هرچه باشکوهتراین جشن را بسیار تاثیر گذار دانست و با توجه به وظایف تخصصی هر اداره خواستار همکاری آنان با کمیته امداد شد.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری جشن با شکوه رمضان در شهرستان گمیشان ،به استقبال ماه مبارک رمضان برویم واز فیوضات این ماه نهایت استفاده را ببریم.

سپس امام جمعه گمیشان ضمن تائید اهداف و تصمیمات متخذه در زمینه برگزاری جشن، تذکراتی پیرامون مراسم بیان نمودند.

در ابتدا راثی سرایی مدیر کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان گمیشان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین و تقدیر و تشکر از فرماندار و مسئولین شهرستان  به پاس همراهی با کمیته امداد حضرت امام (ره) گفت : جشن بزرگ رمضان درشهرستان گمیشان  مورخ 24/3/94در کانون فرهنگی وهنری شهید بهشتی آموزش وپرورش برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم فرصتی است جهت معرفی خدمات ارائه شده در زمینه های مختلف به مددجویان،نیازمندان و اقشار ضعیف شهرستان و موفقیت در این امر میسر نمی گردد مگر با همکاری و مساعدت همه مدیران و مسئولین که همیشه نقش موثر خود را اثبات نموده اند.

در ادامه هریک از حاضرین ضمن اعلام آمادگی در زمینه برگزاری جشن رمضان در خصوص موضوع جلسه مطالبی اظهار نمودند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 1069
  • کد خبر : 9508