عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمیته حمایت از سرمایه گذاران بخش صنعت در گنبدکاووس تشکیل شد

با هدف حفظ و افزایش اشتغال انجام شد؛

کمیته حمایت از سرمایه گذاران بخش صنعت در گنبدکاووس تشکیل شد

کمیته حمایت از سرمایه گذاران بخش صنعت در گنبدکاووس تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه حمایت از سرمایه گذاران بخش صنعت در این شهرستان گفت: باید کمیته ای متشکل از فرمانداری ،دستگاه قضایی و اداره صنعت و معدن تجارت و دستگاههای خدمات رسان شرکت شهرکهای صنعتی و مدیران عامل بانکها تشکیل شود و به بررسی موانع تولید در واحدهای صنعتی بپردازند.
مهندس حمیدی هدف از برگزاری جلسات این کمیته را حمایت از سرمایه گذار و حفظ اشتغال موجود در بخش صنعتی عنوان کرد و افزود: باید قراردادهای واگذاری زمین برای افرادی که مبادرت به احداث واحد تولیدی نکرده اند بررسی و ظرفیت برای سرمایه گذاران جدید قابل واگذار گردد.
وی بر تشکیل جلسات این کمیته در فواصل زمانی مشخص تاکید کرد و گفت: باید فرم مربوط به مشخصات واحدهای موجود در شهرک صنعتی تکمیل شودتا آمار دقیقی از مشخصات و وضعیت موجود در شهرک صنعتی برای برنامه ریزی دقیقتر وجود داشته باشد.
وی همچنین بر لزوم دایر کردن فضاهای پشتیبان در شهرک صنعتی و آموزش کمکهای اولیه برای رعایت مسائل ایمنی کار در شهرک صنعتی تاکید کرد.
احمد دستمرد معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه نیز خواستار تبیین وظایف شهرکهای صنعتی و تعامل بیشتر این شهرکها با فرمانداری و دستگاههای اجرایی شد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 805
  • کد خبر : 9531