عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » وحدت بین مردم، تعامل با مسوولان و روحانیت از ویژگی های مردم گنبدکاووس است


وحدت بین مردم، تعامل با مسوولان و روحانیت از ویژگی های مردم گنبدکاووس است

وحدت بین مردم، تعامل با مسوولان و روحانیت از ویژگی های مردم گنبدکاووس است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در دیدار با امام جمعه شهرستان گنبد کاووس افزود: وحدت بین مردم، تعامل با مسوولان و نیز روحانیت از ویژگی های مردم گنبدکاووس است.
طهماسبی گفت: مشکلات شهرستان ها با حضور مسوولان امر بررسی می شود و با همفکری و تعامل، برای حل آنها راهکارهایی انتخاب می شود.
وی در مورد شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: این شهرستان یکی از مناطق مهم کشور و استان گلستان است که از شرایط مناسبی برای رشد و توسعه برخوردار است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان تعامل بین مردم و مسوولان این شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در بخش های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی این شهرستان، کارهای بسیار بزرگی انجام شده اما اشتغال یکی از دغدغه های اصلی مسوولان است.
طهماسبی با اشاره به مشکلات برخی واحدهای صنعتی گنبدکاووس ادامه داد: براساس برنامه ریزی ها، برای خروج از رکود این واحدها اقداماتی انجام خواهد شد.
امام جمعه گنبدکاووس نیز در این دیدار با اشاره مجاهدت مردم ایران در طول انقلاب و نیز دفاع مقدس گفت: هدف مردم ایران در برپایی نهضت اسلامی، صیانت از دین و استقلال کشور بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین سبحانی افزود: مردم هوشیار و آکاه ایران طی این سالها همیشه در صحنه ها بوده اند و حمایت خود را اعلام کرده اند ودر این مسیر مشکلات فراوانی راتحمل نموده اند.
وی گفت: یکی از دغدغه های امروز مردم ایران ، توجه به اقشار محروم جامعه از سوی مسوولان است.
امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه دولت و نظام برای رفع مشکلات مردم در تلاش هستند ادامه داد: مردم مشکلات ناشی از تحریم ها را تحمل می کنند.
وی گفت: مردم این منطقه بر ضرورت وحدت واقف هستند وبه همین خاطر فرصت هیچ گونه توطئه را به دشمنان نمی دهند.
حجت الاسلام سبحانی به فرارسیدن ماه رمضان هم اشاره کرد و خواستار بهره مندی بیشتر از فیوضات این ماه مبارک شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم چنین با خانواده جانباز 70% ناصر احمدی و خانواده شهید عبدالهادی رزازان دیدار کرد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 711
  • کد خبر : 9836