عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جمالی: رای مردم در 24 خرداد 92 رای به عقلانیت و اعتدال بود


جمالی: رای مردم در 24 خرداد 92 رای به عقلانیت و اعتدال بود

جمالی: رای مردم در 24 خرداد 92 رای به عقلانیت و اعتدال بود

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کردکوی، مجتبی جمالی فرماندار در سومین جلسه شورای اداری شهرستان به 24 خرداد ماه سالروز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 اشاره کرد و گفت: نتیجه رای مردم در این روز انتخاب عقلانیت و اعتدال در مدیریت و اداره کشور بود.

فرماندار کردکوی نتیجه استقرار این نوع تفکر را در طی دوسال گذشته؛ بهبود شرایط عمومی کشور و ایجاد ثبات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، کنترل تورم 40% و کاهش آن تا 15% ، اجرای طرح عظیم تحول بیمه سلامت، تخصیص حداکثری اعتبارات عمرانی کشور در سال گذشته، واریز سهمی از فروش نفت به صندوق توسعه ملی براساس برنامه های پیش بینی شده و پرداخت یارانه ها علیرغم کاهش شدید قیمت نفت در بازارهای جهانی از 105 دلار به 55 دلار  دانست و افزود: این در حالی است که در مبارزه اصولی و جدی با مفاسد اقتصادی و اداری نیز توفیقات قابل توجهی داشته است.

فرماندار کردکوی با اشاره به تحمیل هزینه های سنگین پرداخت یارانه بر دوش دولت؛ به نقد شکلی روند هدفمند سازی یارانه ها پرداخت و افزود: با انکه اصل هدفمند سازی یارانه ها که به منظور حمایت از اقشار اسیب پذیر جامعه بود پذیرفتنی و قابل دفاع است ؛ متاسفانه شمول ان به کل احاد ملت،هزینه های سنگینی بر بودجه عمومی کشور تحمیل نموده که اقدامی غیر کارشناسی و ناقص بوده و خروجی ان به نظر میرسد اهداف مورد انتظار را تامین نکرده است. بطوریکه میزان یارانه های پرداختی در طی 4 سال گذشته(90_93) بیش  از 10 برابر اعتبارات عمرانی استان گلستان بوده است که مصرف ان میتوانست در بخش توسعه و عمران استان گلستان نتایج ارزشمندتری داشته باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان به دستاوردهای مهم دیگر دولت در بحث مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: پشتیبانی ملت عزیز و همیشه در صحنه ی ایران اسلامی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و تلاشهای عزتمندانه دولت و تیم مذاکره کننده از حقوق ملت و تعامل سازنده با کشورهای جهان موجب شد ضمن دفاع از حقوق حقه ملت شریف ایران، استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل را در صحنه دیپلماسی جهانی در موضع ضعف قرار دهد.

شایان ذکر است فرماندار کردکوی در آغاز سخن ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بر ضرورت آمادگی همه ی مردم و دستگاههای اجرایی در رعایت آداب مهمانی این ماه عزیز تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه شورای اداری دو تن از مدیران دستگاههای اجرایی (بنیاد شهید و تعزیرات حکومتی) به گزارش عملکرد اداره متبوع خود در قالب پاورپوینت پرداختند و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیز گزارشی از آخرین وضعیت برداشت محصولات زراعی کشت پاییزه ارائه داد و رئیس منابع طبیعی نیز از آخرین تدابیر و تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه حوادث غیر مترقبه احتمالی در عرصه های منابع طبیعی و روند اقدامات انجام شده گزارشی ارائه کردند.

همچنین صفر معراجی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گلستان، با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی، با بیان اینکه همه شیعیان نسبت به حفظ و حرمت عتبات عالیات باید پیشقدم باشند، اظهار کرد: در این راه پرخیر و مقدس همه مردم از سراسر ایران با عشق مشارکت داشته و این مسیر الهی را ادامه خواهند داد.
وی در ادامه با بیان اینکه با روابط خوبی که هم اکنون بین ایران و کشور عراق و همچنین با تولیت های حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) وجود دارد فرصت مشارکت حداکثری در امر بازسازی عتبات عالیات ایجاد شده است، از مردم و مسولان خواست بیش از گذشته دراین کار خیر از هم سبقت بگیرند.

جمالی: رای مردم در 24 خرداد 92 رای به عقلانیت و اعتدال بود

 

جمالی: رای مردم در 24 خرداد 92 رای به عقلانیت و اعتدال بود

 

جمالی: رای مردم در 24 خرداد 92 رای به عقلانیت و اعتدال بود

 

جمالی: رای مردم در 24 خرداد 92 رای به عقلانیت و اعتدال بود

 

جمالی: رای مردم در 24 خرداد 92 رای به عقلانیت و اعتدال بود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 754
  • کد خبر : 9838