عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ماهانه فرماندار علی آباد کتول با دهیاران بخش مرکزی


برگزاری جلسه ماهانه فرماندار علی آباد کتول با دهیاران بخش مرکزی

برگزاری جلسه ماهانه فرماندار علی آباد کتول با دهیاران بخش مرکزی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول، جلسه دهیاران بخش مرکزی باحضوراحمد تجری مفرد وملک حسینی بخشدار مرکزی در محل بخشداری برگزار شد.

فرماندارگفت: توسعه روستایی ملزم به رعایت وحدت بین ابعاد اجتماعی,فرهنگی, اقتصادی و زیست محیطی است و عدم ترکیب مناسب این ابعاد منجر به بروز مسائل و مشکلات در سطح روستاها خواهد شد.

وی افزود: ما مسئولین همواره باید در این اندیشه و تفکر باشیم که خدمتگزار ملت هستیم.

وی با تاکید بر مهم بودن نقش دهیاران در مدیریت روستایی ادامه داد: دهیاران در مدیریت روستایی نقش بسزایی دارند و باید با حداقل امکانات جوابگوی نیازهای روستاییان جهت مرتفع نمودن مشکلات آنان باشند.

فرماندارخاطر نشان کرد: توسعه روستایی ملزم به رعایت وحدت بین ابعاد اجتماعی,فرهنگی, اقتصادی و زیست محیطی است و عدم ترکیب مناسب این ابعاد منجر به بروز مسائل و مشکلات در سطح روستاها خواهدشد.

تجری مفرد به بیان برخی از وظایف دهیاریها از جمله حفظ و حراست از منابع ملی ؛ثبت وقایع حیاتی ؛پیگیری ؛ نظارت وساماندهی فضاهای ورزشی و تفریحی ، تخصیص عادلانه بودجه های عمرانی و تسریع عملیاتی شدن طرحهای عمرانی اولویت دار در راستای پیشرفت و آبادانی روستاها اشاره کرد و افزود : باید با یک برنامه ریزی دقیق جهت رسیدگی به حل و فصل مسائل و مشکلات روستائیان در دستور کار دهیاران باشد .

فرماندار اظهارداشت: با توجه به این که امسال انتخابات را پیش رو داریم، دهیاران به هیچ عنوان وارد مقوله انتخاباتی نشوند و در این راستا کاملاً سالم و بدون حاشیه و مستقل حرکت نمایند.

وی افزود: دهیاران نماینده رسمی دولت در روستاها هستند و باید در روستاها به نحو احسن مدیریت امورات را بر عهده داشته باشند .

 برگزاری جلسه ماهانه فرماندار علی آباد کتول با دهیاران بخش مرکزی

 

برگزاری جلسه ماهانه فرماندار علی آباد کتول با دهیاران بخش مرکزی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .