عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالیت در حوزه زنان و خانواده مسئولیتی سنگین است

معاون فرماندار شهرستان آق قلا:

فعالیت در حوزه زنان و خانواده مسئولیتی سنگین است

فعالیت در حوزه زنان و خانواده مسئولیتی سنگین است

 علی اکبر قجری معاون فرماندار شهرستان آق قلا در نشست منطقه ای مشاورین و کارشناسان امور بانوان فرمانداریهای گرگان،آق قلا ،آزادشهرو علی آباد کتول گفت : فعالیت در حوزه زنان و خانواده با توجه به حجم گسترده کاری، مسئولیتی سنگین است و هرکدام از مسئولین این حوزه وظیفه مندی زیادی برعهده دارند که می بایست با برنامه ریزی دقیق و حساب شده به مرحله اجرا در آید.

 وی با تاکید بر وجود محدودیتهای مختلف در حوزه فعالیت بانوان گفت: متاسفانه محدودیت در فعالیتهای فرهنگی فقط محدود به مباحث اعتباری نیست و جدی نگرفتن برخی از مدیران و بازدهی این فعالیتها در دراز مدت نیز از جمله عواملی است که گاها ممکن است باعث دلسردی متولیان خصوصا در حوزه بانوان و خانواده می شود .

 معاون فرماندار شهرستان آق قلا با اشاره به وظیفه مندیهای متنوع و متعدد امور بانوان افزود: مسئولین امور بانوان وظیفه دارند با استفاده از ظرفیتها وپتانسیلهای موجود مسیر حرکت را هموار نموده و تحقق برنامه ها را با ایجاد فضای رقابتی و رصد مداوم و مستمر اقدامات پیگیری نمایند .

 قجری با بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه بانوان اذعان نمود: فعالیت در حوزه آموزش خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی ،آموزش مهارتهای حرفه ای و ارتباطی برنامه ریزی جهت کاهش آسیب های اجتماعی و گسترش تفریحات سالم از جمله اقدامات شایسته ای است که لازم است از حالت تمرکز گرایی خارج و در تمامی روستا ها و مناطق شهری با استفاده از اساتید مجرب و استفاده از ظرفیتهای موجود گسترش یابد .

 گفتنی است این نشست منطقه ای به همت مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان آق قلا و با حضور مشاورین و وکارشناسان اموبانوان فرمانداریهای علی آباد ،گرگان و آزاد شهر،با هدف بررسی موانع و راهکارهای فعالیت در حوزه زنان و خانواده و تبادل تجربیات برگزار گردید .


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 498
  • کد خبر : 9844