عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد


دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان علی آباد کتول برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آبادکتول، دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان علی آبادکتول با حضور احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان در محل فرمانداری برگزارشد.

احمد تجری مفرد فرماندار شهرستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در ایام تعطیلات تابستان با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب در راستای معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری تلاش کنند.

وی افزود: ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان از هم اکنون امکانات و تجهیزات لازم را برای تأمین آسایش و آرامش مسافران وزائران مهیا کنند.

وی در ادامه بیان کرد:همه مسئولان باید تلاش کنند تا با امکانات خوب، برنامه‌ریزی منسجم و با نهایت دقت و استفاده از همه امکانات، میزبانی مناسبی را برای مسافران نوروزی که از مسیر شهرستان علی آباد کتول گذر می‌کنند داشته باشند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نیز در این جلسه، با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت‌گرفته، ستاد اجرایی سفر امسال را از هر جهت آماده‌تر از سال‌های گذشته دانست و بر ضرورت تداوم برنامه‌ریزی‌ها تأکید کرد.

رئیسی مدیر اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری شهرستان نیز با بیان توضیحی در خصوص چارت اعضای ستاد وهمیاری تمام دستگاه ها افزود: شهرستان علی آباد کتول دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است ، این شهرستان می‌تواند زمینه جذب شمار بسیاری از گردشگران را فراهم کند.

وی همچنین با اعلام محل دبیرخانه ستاد اجرایی شهرستان در محل اداره میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری اظهارداشت:آمادگی لازم جهت پذیرش مهمانان نوروزی راداریم.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .