عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توسعه گردشگری با ایجاد تسهیلات رفاهی لازم برای مسافران نوروزی

فرماندار در دیدار با معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان:

توسعه گردشگری با ایجاد تسهیلات رفاهی لازم برای مسافران نوروزی

توسعه گردشگری با ایجاد تسهیلات رفاهی لازم برای مسافران نوروزی

 فرماندار شهرستان آق قلا با اشاره به لزوم توجه به توسعه امکانات و زیربناهای لازم برای توسعه گردشگری گفت: ایجاد تسهیلات رفاهی برای سفرهای نوروزی، زمینه ساز توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان می شود.

 عصر امروز پنج شنبه سوم فروردین ماه ، "رحمان فرمانی" معاون گردشگری و "علی اصغر قدیمی" جانشین معاونت سرمایه گذاری و مدیر هماهنگی امور شهرستانهای اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان به منظور آخرین هماهنگی مراسم افتتاحیه دهکده گردشگری و برگزاری جشنواره نوروزگاه با حضور در دفتر "امانگلدی ضمیر" فرماندار با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان آق قلا، "امانگلدی ضمیر" در این دیدار اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های مناسب گردشگری و جاذبه های تاریخی و طبیعی در این شهرستان توجه به توسعه امکانات و خدمات رفاهی برای گردشگران و مسافران به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی ضروری است.

 فرماندار شهرستان آق قلا از آمادگی کامل دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر این شهرستان خبرداد و افزود : آماده سازی امکانات عمومی و رفاهی در کنار آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهرستان برای بهره مندی هرچه بیشتر گردشگران ، بازدیدکنندگان و مسافران نوروزی در اولویت کاری دستگاه های خدمات رسان و نهادهای فرهنگی قرار گرفته است.

 "ضمیر" تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری و تاریخی نیازمند عزم عمومی و همدلی و حمایت همه مسئولان از این بخش است.

توسعه گردشگری با ایجاد تسهیلات رفاهی لازم برای مسافران نوروزی

 

توسعه گردشگری با ایجاد تسهیلات رفاهی لازم برای مسافران نوروزی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 1613
  • کد خبر : 31955