عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

در آستانه روز طبیعت و باحضور فرماندار گالیکش :

جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش در آستانه روز طبیعت و با حضور فرماندار، بخشدار لوه و جمعی از مسئولین ، جلسه شورای ترافیک در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان گالیکش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار گالیکش ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از زحمات همه کسانی که در این ایام به ارائه خدمت برای مسافرین و مردم مشغول بودند گفت: امیدوارم که آخرین روزهای تعطیلات نوروز و روز طبیعت به خوبی و خوشی برای هموطنان به پایان برسد.

وی افزود: در روزهای بازگشت مردم ترافیک شدید خواهد بود لذا خواهش می کنم که عزیزان پلیس راه و راهور آمادگی لازم را کماکان داشته باشند و مسئولین در اداره راه و شهرسازی، حمل و نقل و راهداری همه امکاناتشان را بکار ببندند.

خسروی اظهار داشت: در خصوص روز 13 فروردین نیز با وجود احتمال بارندگی، آمادگی لازم در کلیه دستگاهها وجود داشته باشد.

وی سپس به مشکلات ترافیکی روز طبیعت اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات این روز پارک کردن وسایل نقلیه است و با توجه به اینکه تمای منفذهای ورودی به پارک بسته می شود پلیس راه باید برای امنیت مسافرین چاره ای بیندیشد و محل هایی برای پارک موقت خودروها تعیین شود.

فرماندار گالیکش سپس به مسئله رها کردن زباله در طبیعت اشاره کرد و ادامه داد: مسئولین در این چند روز با n.g.oها هماهنگ شده و ضمن گذاشتن جلسلات مشترک با آنها از ظرفیت این سمن ها برای حل این مسئله استفاده کنند.

وی اضافه کرد: اداره منابع طبیعی نیز برای جمع آوری هیزم با روستائیان همکاری داشته باشد. بخشداران نیز هماهنگی لازم برای استفاده مردم و روستئیان از چوب های خشک جنگل داشته باشند. 

خسروی بر افزایش بازرسی ها در روزهای پایانی سال بخصوص در زمینه بهداشت گوشت قرمز، مرغ و تهیه نان توسط ادارات صنعت و معدن و مرکز بهداشت تاکید کرد.

جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

 

جلسه شورای ترافیک شهرستان گالیکش برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 479
  • کد خبر : 32205