عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه برنامه ریزی استقبال از کاروان تدبیر و امید با حضور زنان تاثیر گذار استان برگزارشد


جلسه برنامه ریزی استقبال از کاروان تدبیر و امید با حضور زنان تاثیر گذار استان برگزارشد

جلسه برنامه ریزی استقبال از کاروان تدبیر و امید با حضور زنان تاثیر گذار استان برگزارشد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان درنشست "برنامه ریزی جهت حضورگسترده بانوان درمراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید و برگزاری نشست تخصصی زنان با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری"گفت : استقبال گسترده از دهمین سفر کاروان تدبیر و امید در استان گلستان نشان دهنده همراهی مردم با دولت است.

فائزه عبداللهی ضمن گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی انقلاب اسلامی و واقعه تاریخی 5 آذرگرگان به شرح رشادت های مردم گرگان بویژه دو شهید زن در این واقعه پرداخت وتقارن این واقعه با هفته بسیج را خوش یمن تلقی کرد و آنرا نشانه پیوستگی مردم گرگان در دفاع از انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت دانست.

وی در ادامه برهمت والا در استقبال هرچه باشکوه تر از سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان تاکید کرد و اظهارداشت:حضور اقشارمختلف در استقبال از سفر دولت تدبیر و امید, پشتیبانی مردم از برنامه های نظام و اقتدار ایران اسلامی را به اثبات می رساند.

عبداللهی اضافه کرد: مردم ما طی این سال ها نشان دادند که با وجود تحریم ها و سختی هایی که وجود داشته است، همواره پشتیبان رهبرمعظم انقلاب و نظام بوده اند و همین امرسبب اقتدار نظام در بعد بین المللی شده است.

 وی خاطر نشان کرد : افتتاح راه آهن ایران - ترکمنستان - قزاقستان بر اهمیت این سفر و نقش موثر آن در توسعه گلستان افزوده است.

عبداللهی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نقش موثر این پروژه اقتصادی – تجاری در توسعه استان , تاکید کرد: لازم است توجه به پیوست های فرهنگی در راستای افتتاح این پروژه مورد توجه متولیان فرهنگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه افتتاح راه آهن مرزی زمینه ساز استحکام روابط اقتصادی , تجاری جمهوری اسلامی با کشور های آسیای میانه ,عامل پیوند اقتصادی ایران با آسیا ی میانه و اروپای شرقی ,عامل پیوند اقتصادی خزر با خلیج همیشه فارس ,مهمترین نقاط ترانزیت غلات در خاورمیانه , توسعه تجارت بین المللی با کشور های شبه قاره هندوچین از طریق ریلی , زمینه های ترانزیت و تجارت انرژی از طریق استان گلستان در آینده ای نزدیک ,کلید مبادلات بازرگانی و توسعه اقتصادی و اجتماعی ,صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل و باربری به مقدار زیاد و افزایش صادرات غیر نفتی تا مرز 400میلیون دلار می شود گفت : با احداث کار خانه فولاد در منطقه اترک گلستان سالانه 5 میلیون تن ماده معدنی از قزاقستان وارد استان شده وبیشتر از دو میلیون تن فولاد تولید می شود.

فائزه عبداللهی , تشکیل کارگروه تخصصی زنان وخانواده استان ,همایش زنان فرهیخته ( با حضورمشاورین و کارشناسان امور بانوان فرمانداریهای تابعه استان و دستگاههای اجرایی , جامعه بانوان ورزشکار , سازمان های مردم نهاد ,فعالان اجتماعی ,هیات های مذهبی و دینی , زنان روستایی و عشایری و...) دیدارباخانواده معظم شهدا وایثارگران بازدید ازفعالیت تعاونی های زنان وسازمانهای مردم نهاد دراستان را از مهمترین برنامه های اجرایی دفتر امور زنان استان با حضور معاونت محترم امور زنان و خانواده ریاست جمهوری عنوان کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان درادامه ضمن تاکید به اطلاع رسانی برحضور گسترده اقشار مختلف بانوان در مراسم استقبال از ریاست جمهوری و هیئت همراه اظهار امید واری کرد که این سفر منشاء برکات زیادی برای استان گلستان باشد.

شایان ذکر است: این نشست با توجه به نزدیک بودن سفر رییس جمهوری به استان بمنظور برنامه ریزی 'جهت حضور گسترده بانوان در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید با حضوربیش از 100 زن تاثیر گذاراستان درسالن اجتماعات فرمانداری گرگان برگزارشد.

جلسه برنامه ریزی استقبال از کاروان تدبیر و امید با حضور زنان تاثیر گذار استان برگزارشد

جلسه برنامه ریزی استقبال از کاروان تدبیر و امید با حضور زنان تاثیر گذار استان برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 2356
  • کد خبر : 3782