عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صنعت آب گلستان در انتظار کاروان تدبیر و امید


صنعت آب گلستان در انتظار کاروان تدبیر و امید

صنعت آب گلستان در انتظار کاروان تدبیر و امید

 روزهای یازدهم تا سیزدهم آذر ماه سال جاری استان گلستان میزبان ریاست جمهوری اسلامی ایران دکتر حسن روحانی و هیات دولت خواهدبود، سفری که برکات زیادی برای استان به همراه خواهد داشت و آینده روشن را برای استان رقم خواهد زد.
تردیدی نیست اگر روح جمعی و همنوایی در استان باشد بدون شک این سفر به تاریخی ماندگار برای آینده توسعه استان و بخصوص صنعت آب خواهد بود.
 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان درباره سفر هیات  محترم دولت به استان گلستان و نگاه به مساله آب افزود: دولت تدبیر و امید از روز نخست کار خود  با نگاه عالمانه و راهگشا به مساله آب به طور جدی و پیگیر، حل مشکلات آب کشور را در شورای عالی آب دنبال می کند.
مهندس ایرج حیدریان محدودیت منابع آب استان در مقایسه با نیازها و ضرورتها، تغییر اقلیم و بروز پدیده خشکسالی و وقوع سیلاب را از عمده ترین مشکلات و چالش های حوزه آب در استان برشمرد.
وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و بر اساس سند چشم انداز، طرح ها و پروژهای  متعددی در حال انجام ،برخی آماده اجرا و تعدادی نیز در حال مطالعه هستند که انشاء ا...  در این سفر با تصویب هیأت دولت شاهد شکوفایی و تحول در طرح های بخش آب باشیم.
مهندس حیدریان اختصاص اعتبار مناسب برای طرحهای اولویت دار بخش آب استان در تامین آب شرب،صنعت و کشاورزی از جمله اختصاص اعتبار مناسب به طرح زهکشی 280 هزار هکتاری، اجرایی شدن طرح جامع مدیریت سیلاب، سد های در حال اجرای استان از قبیل  نرماب،آقدکش و کبودوال و اختصاص ردیف اعتباری به سدهای در حال مطالعه  از جمله محمدآباد، رامیان و شصت کلا، تقویت اعتبار طرح توسعه و انتقال آب محمد آباد با هدف تامین آب شرب را از جمله مطالبات استان برای ارائه به هیات دولت برشمرد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان خاطرنشان کرد: تقویت اعتبار طرح زهکشی 280 هزار هکتار از اراضی شمالی استان گلستان موضوع مهمی است که در این سفر مطرح شده و امیدواریم بتوانیم مصوبه هیأت دولت را در این زمینه داشته باشیم.
مهندس ایرج حیدریان در پایان ابراز امیدواری کرد: با حضور دکتر روحانی شاهد توسعه استان در همه بخش ها، بخصوص صنعت آب باشیم  و بتوانیم مصوباتی خوبی را در این زمینه دریافت کنیم و با اجرایی شدن آنها، بخش مهمی از مشکلات آب رفع بشود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب منطقه ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .