عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح راه آهن موجب توسعه و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد


افتتاح راه آهن موجب توسعه و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد

افتتاح راه آهن موجب توسعه و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد

فرماندار گنبد کاووس در سومین جلسه شورای مشورتی جوانان این شهرستان که با محوریت سفر ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: افتتاح راه آهن از برنامه های مهم سفر ریاست جمهور به استان گلستان است که باعث توسعه و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد
وی با بیان اینکه رئیس جمهور با رای بالای مردم در شهرستان گنبدکاووس از پشتوانه مردمی خوبی برخوردار است افزود: شرکت مردم این شهرستان در مراسم استقبال از هیئت دولت و حضور مردم در ورزشگاه آزادی برای استقبال با شکوه خواهد بود
وی با اشاره به نقش جوانان و اهمیت برگزاری جلسات شورای مشورتی اظهار داشت: نظرات و ایده های جوانان درتصمیم گیریها لحاظ خواهد شد و جلسات شورای مشورتی با حضور جوانان فعال و نخبه شهرستان باید برنامه محور باشد.
نورمحمد جعفری معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز جوانان را دارای شور ، شجاعت ، استواری ، صبوری و تمام خوبی ها دانست و عنوان کرد: جوانان باید به فکر آینده کشور خود باشند زیرا که آینده در دستان شما قرار دارد .
وی در خصوص سفر ریاست جمهوری به گلستان گفت : حضور رییس جمهور در استان ۳ بعد دارد . اول اینکه برای اولین دیدار مردمی با هم استانی های ما پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری می آید و مردم گلستان با میزان آرای بالای خود به دکتر روحانی ، اهمیت بالای تدبیر و امید در وجود خود را نشان دادند .
وی ادامه داد : فاز دوم سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح راه آهن خط ترانزیت ریلی شرق دریای خزر است و با توجه به عبور شبکه ریلی از شهرستان گنبدکاووس و اتصال این خطوط به کل منطقه ، گنبد به عنوان شاهراه خطوط ریلی ، از اهمیت ویژه برخوردار می شود که این امر در توسعه شهری بسیار مفید است.
جعفری افزود : بعد سوم حضور ریاست محترم جمهوری در گلستان را برگزاری جلسه شورای اداری و افزایش سرعت چرخ رونق اقتصادی و تعالی فضای اجتماعی استان دانست و افزود: در این جلسه پروژه های عظیم عمرانی که بر رشد آبادی استان کمک میکند بررسی میشود و تعمیر و راه اندازی مسیر جاده نفت ( گنبد – اینچه برون ) ، پروژه آبرسانی فجر از گنبد به مناطق مرزی ، بهسازی تسویه خانه گنبد ، تخصیص ۱۰۰درصد اعتبارات شهرستان و افزایش میزان اعتبارات شهرستانی از جمله خواسته های ما برای توسعه شهرستان گنبد کاووس در این جلسه است .
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه گنبدکاووس یادآورشد : روز سه شنبه حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور به گنبد می آید و راس ساعت ۱۵ در مصلی امام جعفر صادق (ع) با مردم دیدار عمومی خواهد داشت .
وی گفت : در دوره های گذشته سفر روسای جمهور به استان ها ، مردم برای رفع مشکلات شخصی خود اقدام به دادن نامه به وی میکردند اما در این دوره سامانه شماره ” ۱۱۱ ” آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مردم در استان گلستان می باشد که از امروز کار خود را آغاز کرده است .

ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1800
  • کد خبر : 3838