عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پاسخگویی به مردم ، مهمترین رسالت ماست

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان :

پاسخگویی به مردم ، مهمترین رسالت ماست

پاسخگویی به مردم ، مهمترین رسالت ماست

 مهندس عباسی در بازدید از غرفه اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی درمحل ستاد ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری گفت: بدون شک مهمترین رسالت و وظیفه این اداره کل ، ارائه امکانات ،تسهیلات و خدمات برای بهره مندی اقشار مختلف مردم به ویژه کارگران و تعاونگران شریف استان است.

 وی از نزدیک روند انجام پاسخگویی به مردم را بررسی کرد و گفت: با توجه به نقش اهمیت حضور مردم در تمامی جریانات سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی، پاسخگویی مسئولین به مردم یک امر اجتناب ناپذیر است و باید تمامی تلاش ها و خدمات، تنها در جهت تأمین حقوق مادی و معنوی اقشار مختلف مردم باشد.

 مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در پایان این بازدید اظهار داشت: تأکیدات و فرامین مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه مقام معظم رهبری نشانگر اهمیت حضور مردم در صحنه¬ها و پاسخگویی به آنهاست که الحمدلله برجسته ترین ویژگی کارکنان این اداره کل، مردمی بودن آنهاست.

 لازم به ذکر است که ستاد ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در آستانه سفر دکتر حسن روحانی رییس محترم جمهور به استان گلستان با حضور 180 کاربر و شماره تلفن 111 پاسخکوی سوالات و مشکلات مردم شریف استان می باشد.

پاسخگویی به مردم ، مهمترین رسالت ماست

 

پاسخگویی به مردم ، مهمترین رسالت ماست

 

پاسخگویی به مردم ، مهمترین رسالت ماست

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 978
  • کد خبر : 3845