عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از سه هزار و ۳۰۰ پروژه زودبازه در گلستان تسهیلات دریافت کردند

بیش از سه هزار و ۳۰۰ پروژه زودبازه در گلستان تسهیلات دریافت کردند

بیش از سه هزار و ۳۰۰ پروژه زودبازه در گلستان تسهیلات دریافت کردند

بیش از سه هزار و ۳۰۰ پروژه زودبازه در گلستان تسهیلات دریافت کردند

استاندار گلستان با تاکید اینکه تسهیلات خوبی جهت اشتغالزایی در گلستان پرداخت شده است ، اظهار کرد: بیش از سه هزار و ۳۰۰ پروژه زودبازه و هزار واحد صنعتی و تولیدی این استان در 18 ماه گذشته تسهیلات دریافت کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، دکتر سید مناف هاشمی عصر امروز یکشنبه 23 دی ماه در ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور دکتر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور ، تربتی نژاد و قره خانی نمایندگان مردم گرگان و آق قلا و علی آباد در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ؛تصریح کرد: گلستان در حوزه تولید، رونق، صنعت و کشاورزی به عنوان یک استان تامین کننده پنج درصد از نیاز کشاورزی کشور را تامین می کند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 600 میلیارد تومان بودجه مصوب دولت برای استان بوده است، افزود: با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته این رقم به 700 میلیارد تومان رسیده که بیش از 15درصد افزایش داشته است.
دکتر هاشمی با بیان اینکه در حوزه رونق تولید گلستان دومین استان کشور است ،یادآور شد: در حوزه تسهیلات تمام تلاش ما این بوده که از ظرفیت دولت استفاده کنیم و نتایج خوبی در زمینه اشتغالزایی بدست آوردیم.
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: باز شدن ارتباط با کریدور CIS و کشورهایی مانند چین و روسیه به عنوان مسیر و نقطه ای برای توسعه استان است.
دکتر هاشمی همدلی و اتحاد میان صنعتگران، تولیدگران و تجار در استان را یک فرصت دانست و تصریح کرد: سابقه تاریخی و عقب ماندگی به خصوص در شرق و شمال گلستان باعث شده اقتصاد بر پایه کشاورزی بوده اما با این وجود ۳۳ هزار هکتار زهکشی انجام شده که بیش از مصوبه بوده اما کافی نیست.
وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل هیچگاه دوست ما نبوده ، گفت: از سال ۹۲ الی ۹۶ تورم در کشور تک رقمی شد و تعامل ما با دنیا رو به پیشرفت بود اما دشمنان نتوانستد پیشرفت ایران در مسیر توسعه را ببینند از این رو کشور را تحریم کردند.
استاندار گلستان گفت:به گفته رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری، گلستان نماد وحدت در کشور است و ما هم ارادت خودمان را به تمام مذاهب در استان نشان داده ایم و سعی می کنیم عدالت را در تمام حوزه ها اجرایی کنیم.
دکتر هاشمی با بیان اینکه تفاهم نامه‌هایی که در این سفر دنبال می‌کنیم اهمیتش از بودجه‌های مصوب هم بیشتر است اظهار کرد : ما در شرایط سخت قرار داریم و با تمام این تفاسیر در حوزه تفاهم نامه‌ها، کلنگ زنی‌ها و افتتاح‌ها، ارقام قابل توجهی مد نظر است.
لازم به ذکر است؛ شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، بررسی و شناسایی موانع تولید و قوانین دست و پاگیر بر سر راه ارتقا کیفیت و رشد تولید را برعهده دارد تا موانع قانونی را تسهیل نماید.

بیش از سه هزار و ۳۰۰ پروژه زودبازه در گلستان تسهیلات دریافت کردند

 



تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .