عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رییس جمهوری وارد گلستان شد

با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان؛

رییس جمهوری وارد گلستان شد

رییس جمهوری وارد گلستان شد

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید، وارد فرودگاه کلاله در استان گلستان شد.
به گزارش پايگاه اطلاع استانداری گلستان، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز 24 دی ماه با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان، امام جمعه کلاله ومقامات ارشد محلی وارد فرودگاه کلاله در استان گلستان شد.
دکتر روحانی در بدو ورود به استان، در فرودگاه کلاله و در جمع خبرنگاران، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ملت عزیز و بویژه مردم دلاور استان گلستان، گفت: از خداوند سپاسگزاریم که توانستیم در این ایام در محضر مردم استان گلستان باشیم .
رییس جمهوری افزود: در این سفر دو روزه ضمن شنیدن مطالبات مردم، روند اجرای طرحهای توسعه ای بررسی و تصمیمات لازم برای توسعه و آبادانی بیش از پیش استان گلستان اتخاذ خواهد شد.
وی اظهار کرد: در این سفر روند اجرای اآنچه که در سفر پیشین کاروان تدبیر و امید به این استان قول داده شده بود، بررسی و برای تکمیل و افتتاح برنامه‌ها و پروژه‌های آتی، برنامه‌ریزی و اقدام می‌شود.
گفتنی است، اعضای هیات دولت در مدت سفر دو روزه رییس جمهوری با حضور در هر یک از شهرستان های استان، ضمن شرکت در جلسه شورای اداری، طرح های عمرانی، اقتصادی و خدماتی را افتتاح یا عملیات اجرایی آن را آغاز می کنند.
براساس برنامه اعلام شده، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در سفر دو روزه به گلستان ابتدا در جمع مردم در استادیوم ورزشی تختی شهر گنبدکاووس سخنرانی می کند و سپس برای شرکت در چند جلسه کاری و افتتاح متمرکز تعدادی طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی به مرکز استان سفر می کند.
شرکت در جلسه توسعه و نخگبان، دیدار با علما و روحانیون شیعه و اهل سنت از برنامه های نخستین روز سفر دکتر روحانی به گلستان است.
رییس جمهوری در دومین روز سفر، باحضور در بیمارستان پنج آذر، تعدادی از طرح های عمرانی، اقتصادی و خدماتی را به صورت متمرکز افتتاح و سپس درجلسه شورای اداری استان شرکت می کند.
نشست خبری با اصحاب رسانه استان آخرین برنامه رییس جمهور در سفر دو روزه به گلستان خواهد بود و سپس دکتر روحانی گرگان را به مقصد تهران ترک می کند. 

رییس جمهوری وارد گلستان شد

 

رییس جمهوری وارد گلستان شد

 

رییس جمهوری وارد گلستان شد

 

رییس جمهوری وارد گلستان شد


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .