عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان با تشکیل خانه احزاب زمینه وحدت بیشتر را فراهم کرده است

استاندار در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی استان؛

گلستان با تشکیل خانه احزاب زمینه وحدت بیشتر را فراهم کرده است

 

گلستان با تشکیل خانه احزاب زمینه وحدت بیشتر را فراهم کرده است

استاندار گلستان با اشاره به فعالیت 35 حزب شناسنامه‌دار در این استان ، اظهار کرد: گلستان با تشکیل خانه احزاب زمینه وحدت بیشتر را در کشور فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی بعدازظهر امروز 24 دی در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی استان که با حضور رییس محترم جمهور برگزار شد، تصریح کرد: گلستان قابلیت تبدیل شدن به قطب ترانزیتی شمال کشور را دارد.
وی با اشاره به اینکه گلستان امن‌ترین استان مرزی کشور است ، گفت: مذاهب و اقوام گلستان با وحدت مثال زدنی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این استان ظرفیت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف دارد.
 دکتر هاشمی با بیان اینکه گلستان با وجود تمام فشارهای اقتصادی صادرات خود را ۵۹ درصد افزایش داده است افزود: جزیره آشوراده هم قابلیت تبدیل شدن به پایگاه گردشگری و قطب ورزش‌های آبی کشور را دارد.
 استاندار گلستان خاطر نشان کرد: این استان توانسته در بسیاری از آمارها توسعه داشته و پیشرفت کند که در بخش اشتغال خوشبختانه استان توفیق خوبی داشته است.
وی با بیان اینکه امروز با وجود تمام فشارهای خارجی و داخلی استان در بسیاری از آمارها از جمله کاهش نرخ بیکاری، رشد اشتغال و جذب سرمایه پیشرفت داشته است، افزود: مردم در این استان با وحدت مثال‌زدنی در حال زندگی هستند و اتحاد گلستان در کشور زبانزد است.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه در حوزه مسوولیتی سعی کردیم از اقوام استان در مناصب های مختلف استفاده کنیم یاد آور شد: امیدوارم بتوانیم در آینده با حمایت دولت شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه باشیم.
دکتر هاشمی تاکید کرد: با وجود تلاش‌ها هنوز نقاط محروم زیادی داریم و‌ نیاز است نقاط مختلف  به ویژه شمال استان از توسعه بیشتری برخوردار شود.
وی با بیان اینکه از ۶۹ پست مدیریتی که بانوان گلستان دارند، ۳۰ پست آن در یک سال و نیم گذشته اتفاق افتاده است،اظهار کرد: به انتصاب مدیران جوان و اقوام مختلف هم نگاه ویژه‌ای دارم.
استاندار گلستان گفت: در استان گلستان هفت مدیرکل و ۱۲ معاون مدیرکل زن و ۴۸ مدیر اداره زن و یک شهردار زن داریم.
 

گلستان با تشکیل خانه احزاب زمینه وحدت بیشتر را فراهم کرده است

 

گلستان با تشکیل خانه احزاب زمینه وحدت بیشتر را فراهم کرده است

 

گلستان با تشکیل خانه احزاب زمینه وحدت بیشتر را فراهم کرده است

 



تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .