عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت موافق افزایش قیمت ها نیست

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

دولت موافق افزایش قیمت ها نیست

 

دولت موافق افزایش قیمت ها نیست

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت موافق افزایش قیمت کالاهای اساسی نیست و تلاش داریم بازار را کنترل کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، رضا رحمانی در نشست شورای هم خانواده صنعت، معدن ، تجارت و اصناف استان گلستان که در محل شرکت بهاران پیمان گلستان در شهرک صنعتی کردکوی برگزار گردید ، گفت : امسال دولت برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته است.

وی افزود: امسال از محل تبصره ۱۸ اعتبار ویژه ای برای نوسازی واحدهای تولیدی ، تکمیل واحدهای با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، سرمایه در گردش و کلینیک های صنعتی پیش بینی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر احصاء اولویت ها و مزیت های صنعتی در استان ها، ادامه داد: از ایجاد ناحیه های صنعتی تخصصی و تکمیل زنجیره های تولید به ویژه در استان گلستان حمایت می کنیم.

رحمانی با اشاره به این که دولت طرح خوبی برای ساخت مسکن در حوزه تولید برای سال آینده دارد، اضافه کرد: با اجرای این طرح ، صنایع مرتبط در این حوزه تحریک می شوند و رکود حوزه ساخت و ساز کاهش می یابد.

وی با بیان این که دولت موافق افزایش قیمت کالاهای اساسی نیست، خاطرنشان کرد: تلاش داریم تداخل های کاری با سایر سازمان ها را رفع و یا به فهم مشترک برسیم و باید وظایف تفکیک شود تا بتوانیم بازار را کنترل کنیم.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 819
  • کد خبر : 56139