عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست تخصصی مسئولین امور اداری شهرداریهای استان به میزبانی فاضل آباد


نشست تخصصی مسئولین امور اداری شهرداریهای استان به میزبانی فاضل آباد

نشست تخصصی مسئولین امور اداری شهرداریهای استان به میزبانی فاضل آباد

 به گزارش روابط عمومی شهرداری فاضل آباد، نشست تخصصی مسئولین امور اداری-کارگزینی شهرداریهای استان گلستان به میزبانی "شهرداری فاضل آباد" با دستور کار "بررسی و اصلاح ساختار و چارت سازمانی شهرداریهای تابعه استان گلستان و سازمانهای وابسته به شهرداری" دوشنبه 10/3/95 از سوی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان برگزار گردید.

 محسن سمیعی شهردار فاضل آباد در این جلسه که تعدادی از شهرداران استان و اعضای شورای اداری-استخدامی شهرداریهای استان نیز جهت بازدید ونظارت در آن حضور یافتند، به مسوولین امور اداری شهرداریها در تاثیرگذاری ونقش مهم آنان در بدنه شهرداری و نیز بسترسازی جهت فراهم آوری زمینه های لازم در ارتقا و بهبود بیش از پیش سیستم تأکید و توصیه هایی نمود.

در ادامه، آموزشهای تخصصی و رفع اشکالات لازم در طراحی و اصلاح ساختار توسط آقای مهدی کلاسنگیانی کارشناس مسوول اداری-استخدامی شهرداریهای استان به نمایندگی از "دفتر امورشهری وشوراهای استانداری گلستان" ارائه و به سوالات حضار پاسخ داده شد.

 کلاسنگیانی گفت: این ساختارهای سازمانی جدید براساس دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور طراحی و پس از تایید و تصویب، ملاک عمل کاری شهرداریهای استان در جذب و ساماندهی نیروها و .... به مدت 4 سال قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تاکنون طی چندین مرحله و به دفعات بررسیهای تخصصی بر روی آن انجام پذیرفته و به زودی پس از جمع بندی نهایی، از شورای اداری-استخدامی شهرداریهای استان و نیز سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور تایید و ابلاغ خواهد شد.

 

نشست تخصصی مسئولین امور اداری شهرداریهای استان به میزبانی فاضل آباد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .