عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیته هماهنگی اجلاسیه 4000 شهید استان در فاضل آباد برگزار شد

در راستای برنامه های اجلاسیه 4000 شهید استان در آذر ماه 95

جلسه کمیته هماهنگی اجلاسیه 4000 شهید استان در فاضل آباد برگزار شد

جلسه کمیته هماهنگی اجلاسیه 4000 شهید استان در فاضل آباد برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی شهرداری فاضل آباد: بنا به دعوت شورای اسلامی شهر فاضل آبادجلسه ستاد هماهنگی اجلاسیه 4000 شهید استان در شهر فاضل آباد با حضور امام جمعه محترم ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فاضل آباد، معاونت و روابط عمومی شهرداری ،فرمانده حوزه بسیج قمربنی هاشم و مسئولین پایگاههای بسیج محلات شهر فاضل آباد در محل دفتر شورای اسلامی شهر فاضل آباد برگزار گردید.

 در ابتدای جلسه آقای محمدی رئیس شورا ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی به مدعوین محترم ، فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)را تسلیت گفته و افزود باشد که بتوانیم با اعمال و کردار و رفتار خود در صف دوستداران و یاران آن امام همام قرار گیریم.

 ایشان در ادامه هدف از این جلسه را هماهنگی در جهت اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان که در 25 آذرماه سال جاری برگزار میگرددعنوان نمودند و افزودند که از طریق ستاد اصلی اجلاسیه در استان وظایفی را برای شهرستانها تعریف نموده اند و تاکنون جلساتی هم در همین راستا در فرمانداری برگزار گردیده است و ما نیز بر اساس وظیفه چه از جایگاه اداری و رسمی و چه از این نظر که همه ما مدیون خون شهداء هستیم و بایستی هر کاری که از دستمان بر می آید برای حفظ ارزشها و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انجام دهیم. و به همین جهت در خدمت شما عزیزان هستیم تا با همفکری یکدیگر بتوانیم برنامه هایی را در همین راستا انجام دهیم.

 در ادامه حاج آقای قاسمی امام جمعه محترم نیز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهداء و تشکر از شورای اسلامی شهر بابت برگزاری این جلسه ، افزودند این ماه عزیز فرصت مغتنم و مناسبی است برای زنده کردن و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا چون این ماه ، ماه شهداست و در این مدت باقیمانده تا برگزاری اجلاسیه، همه دستگاهها بایستی با مشارکت هم و تقسیم وظایف ، فضای محیطی و معنوی و فکری را آماده نمایند.

 در ادامه نیز سایر عزیزان حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را در همین راستا بیان نمودند و مقرر گردید برای هماهنگی بیشتر و بهتر دستگاهها و تقسیم وظایف و نحوه همکاری و همچنین دعوت نمودن از دستگاههای متولی که در این جلسه حضور نداشتند جلسه دیگری در هفته آتی برگزار گردد.

جلسه کمیته هماهنگی اجلاسیه 4000 شهید استان در فاضل آباد برگزار شد

 


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .