عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست صمیمی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه با فرمانده انتظامی شهرستان


نشست صمیمی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه با فرمانده انتظامی شهرستان

نشست صمیمی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه با فرمانده انتظامی شهرستان

 نشست صمیمی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه با فرمانده انتظامی شهرستان در محل دفتر شورای شهر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری مراوه تپه، بک دوردی سوداگر ضمن گرامیدامشت هفته دفاع مقدس و قدردانی از حضور مهمانان  بیان داشت : با تعیین هیئت رئیسه جدید شورای شهر بر آن شدیم با رویکردی جدید تعامل دوسویه با ارگانها و نهادهای شهر داشته باشیم تا علاوه بر استفاده از تجربیات دوستان همسو با سیاست های عمومی نیروهای انتظامی در پیشبرد امورات همپوشانی داشته باشیم .
رئیس شورای شهر با اشاره با حدیث شریف (نعمتان مجهولتان ، الصحه و الامان ) سلامتی و امنیت دو موهبت الهی است که ایجاد امنیت حاکم بر نظام مقدس خاصه شهرستان مراوه تپه مرهون اقتدار و تلاش های فداکارانه نیروهای انتظامی و امنیتی است که قابل تحسین می باشد .
در این جلسه که روسای پلیس پیشگیری ، اطلاعات ، آگاهی و مواد مخدر ، بازرسی ، پلیس راهور و رئیس کلانتری مرکزی نیز حضور داشتند سوداگر در زمینه ارتقاء تعامل حوزه های مختلف شهری با نیروی انتظامی اعم از معماری شهر با لحاظ نمودن توصیه های امنیتی در راستای پیشگیری از جرائم شهری اعلام آمادگی نمود .
در ادامه خانم بیگی زاده شهردار مراوه تپه با قدردانی از تدبیر شورای اسلامی شهر در رابطه با ایجاد تعامل و هماهنگی با ادارات و ارگانها بالاخص نیروی انتظامی گفت : امیدواریم این تعامل دوسویه گامی موثر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری با محوریت توسعه امنیت شهری باشد .
سرهنگ غلامی نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : در فضاسازی شهر و اجرای پروژه های زیر ساختی شاهد خدمات خوبی از سوی شهرداری و شورای شهر هستیم و قطعاً مردم مسئولین سپاسگزار و قدردان این  خدمات ارزنده خواهند بود .
فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه شهرداری و شورای شهر یکی از نهادهای خدمتگزار در کنار نیروهای انتظامی در حوزه شهری هستند افزود :  قطعاً اگر در مهندسی شهری نگاه انتظامی و امنیتی لحاظ شود می تواند در ارتقاء امنیت تأثیر گذار باشد .
وی با اعلام آمادگی همکاری در پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ابراز داشت : ما در مجموعه نیروی انتظامی از هر طرحی که در راستای رفع مشکلات و ساماندهی امور شهری باشد حمایت می کنیم و ساختار شهری باید طوری طراحی شود که در پیشگیری از وقوع جرم کمک حال نیروهای انتظامی باشد .
سرهنگ غلامی پوشش بهتر و بیشتر تصویری و نصب دوربین در نقاط حساس شهر در جهت کاهش و  پیگیری از وقوع جرم را خواستار شد .  
سروان فرامرزی رئیس پلیس راهور نیز با تقدیر از تشکر از همکاری شهرداری و شورای اسلامی  شهر در زمینه احداث ساختمان جدید پلیس راهور گفت : احداث پارک ترافیک در شهر می تواند در زمینه ارتقای دانش ترافیکی شهروندان بسیار موثر باشد .

 

نشست صمیمی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه با فرمانده انتظامی شهرستان

نشست صمیمی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مراوه تپه با فرمانده انتظامی شهرستان


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .