عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک شهردار مراوه تپه با رئیس اداره محیط زیست

با حضور فرماندار شهرستان مراوه تپه برگزار شد:

نشست مشترک شهردار مراوه تپه با رئیس اداره محیط زیست

نشست مشترک شهردار مراوه تپه با رئیس اداره محیط زیست

به گزارش روابط عمومی شهرداری مراوه تپه ، نشست مشترک شهردار با رئیس اداره محیط زیست با حضور تاجی فرماندار شهرستان برگزار شد .
فرماندار مراوه تپه با تأکید بر تعامل و همکاری متقابل ادارات شهرستان به ویژه شهرداری و محیط زیست اظهار داشت : امروزه توجه به مسائل زيست محيطي در برنامه ريزي ها ، فعاليت ها و اقدامات توسعه ای در شهرها ، مي تواند گامي موثر در جهت بهبود وضعيت محيط زيست و در نتيجه ارتقاء سطح كيفيت زندگي شهروندان باشد .  
شهردار مراوه تپه نیز ضمن قدردانی از همکاری محیط زیست شهرستان گفت : ایجاد شهری مناسب زندگی حال و آینده شهروندان با حفظ و مدیریت محیط زیست امکان پذیر بوده و تعامل بیشتر با نهادهای مربوطه به خصوص مدیریت محیط زیست کمک شایانی به‌ بهبود برنامه‌ریزی و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در بخش محیط زیست شهری خواهد نمود .

در این جلسه که در محل دفتر فرماندار مراوه تپه برگزار شد خسروی ، رئیس اداره محیط زیست شهرستان نیز از اقدامات مثبت شهرداری در راستای حفاظت از محیط زیست از جمله کشتارگاه ، ساماندهی سایت دفن بهداشتی زباله و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی در کارگاه سنگ شکن شهرداری تقدیر و تشکر نمود .

 


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .