عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان از عملکرد شهرداری گرگان


تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان از عملکرد شهرداری گرگان

تقدیر نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان از عملکرد شهرداری گرگان

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با تقدیر از عملکرد شهرداری گرگان در چند ماه اخیر گفت: اجرای طرح پیاده راه و همچنین طرح زوج و فرد در پارک جنگلی النگدره و ممنوعیت ورود خودرو در روزهای مشخص به این پارک اقدام پسندیده‌ای است که جای تقدیر دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار شهردار گرگان و کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان که به مناسبت هفته آتش‌نشانی و برگزار شد، با تقدیر از عملکرد شهرداری گرگان در چند ماه گذشته اظهار کرد: اجرای طرح جاده سلامت و جلوگیری از ورود خودروها به پارک جنگلی النگدره در روزهای مشخص طرح بسیار مناسب و پسندیده است.
وی اضافه کرد: من خودم هم بارها در این منطقه پیاده‌روی کرده‌ام و از اجرای این طرح خوشحالم زیرا اجرای این طرح یکی از خواسته‌های همه ما و مردم گرگان بوده است.
نماینده ولی‌فقیه در گلستان همچنین از تلاش‌های شهردار گرگان در راستای پیگیری پروژه‌های مورد مطالبه مردم تقدیر کرد و گفت: به طور قطع تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمت صادقانه است که باعث رضایتمندی مردم از مسوولان خواهد شد.
نورمفیدی همچنین از رشادت‌های آتش‌نشانان در راستای نجات جان و مال مردم تقدیر کرد و گفت: حادثه ساختمان پلاسکو تهران یکی از حوادثی بود که همه مردم به روحیه جهادی و شجاعانه آتش‌نشانان پی بردند و هرچند آن حادثه بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود اما نشان داد آتش‌نشانان تا پای جانشان برای نجات جان و مال مردم تلاش می‌کنند.
وی در بخش دیگری با اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز در گرگان گفت: باغ روس‌ها یکی از ظرفیت‌های موجود در شهر است که تقاضای من انجام مکاتبات برای در اختیار گرفتن این فضا به منظور توسعه فضای سبز شهری است.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .