عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای طرح مناسب‌سازی معابر برای بهبود عبور و مرور جانبازان و معلولان

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خبر داد:

اجرای طرح مناسب‌سازی معابر برای بهبود عبور و مرور جانبازان و معلولان

اجرای طرح مناسب‌سازی معابر برای بهبود عبور و مرور جانبازان و معلولان

 معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از اجرای طرح مناسب‌سازی معابر، پارک‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس برای تسهیل در عبور و مرور جانبازان و معلولان در سطح شهر خبر داد و گفت: بازدیدهای هفتگی برای رفع مشکلات انجام خواهد شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با تشکیل کارگروه مناسب‌سازی و بهسازی محیط شهری، طرح مناسب‌سازی معابر، پارک‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس برای تسهیل در عبور و مرور جانبازان و معلولان در گرگان در حال اجرا است.
وی ادامه داد: در همین راستا بازدیدهای هفتگی با حضور کارشناسان دفتر فنی استانداری، کارشناسان عمران و خدمات شهری از خیابان‌ها و معابر، پارک‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس انجام می‌شود تا در صورت وجود موانع و اشکالات، موضوعات رفع و مناسب‌سازی لازم انجام شود.
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: بازدید از ساختمان‌ها عمومی و تجاری نیز در دستور کار قرار دارد که امیدوارم در راستای مناسب‌سازی هرچه بهتر محیط شهر برای عبور و مرور جانبازان و معلولان عزیز، همکاری لازم از سوی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و خصوص انجام شود.
صفری بیان کرد: همه ما در قبال همدیگر دارای یک حق شهروندی و وظیفه شهروندی هستیم و به طور قطع اگر مشارکت و همراهی مردمی را در راستای بهبود وضعیت شهر نداشته باشیم، شهرداری گرگان و سایر نهادهای همسو در راستای توسعه شهر موفق نخواهیم شد.
وی گفت: شهرداری گرگان در تلاش است تا با مشارکت و همراهی مردم اتفاقات خوبی را در شهر رقم بزند که موضوع مناسب‌سازی محیط برای بهبود عبور و مرور جانبازان و معلولان به عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری گرگان در دستور کار قرار دارد.

تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .