عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نصب المان و تصاویر شهدا در خیابان 5 آذر به مناسبت روز ملی گرگان

شهردار گرگان خبر داد

نصب المان و تصاویر شهدا در خیابان 5 آذر به مناسبت روز ملی گرگان

نصب المان و تصاویر شهدا در خیابان 5 آذر به مناسبت روز ملی گرگان

شهردار گرگان از نصب المان و تصاویر شهدا در خیابان پنجم آذر گرگان به مناسبت روز ملی گرگان خبر داد و گفت: شهرداری گرگان اقدامات ویژه‌ای را به مناسبت این روز برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در خصوص اقدامات برنامه‌ریزی شده برای روز ملی گرگان در تاریخ پنجم آذر، گفت: واقعه پنجم آذر به عنوان یک واقعه تاریخی است که آنگونه که باید و شاید به آن پرداخته نشده و این واقعه از زوایای مختلف قابل توجه است.
وی ادامه داد: پنجم آذر روز ملی گرگان است و در این راستا شهرداری گرگان برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده که نصب المان‌های مرتبط با این واقعه در خیابان پنجم آذر یکی از برنامه‌ها است.
شهردار گرگان خاطرنشان کرد: بازسازی این واقعه تاریخی در قالب نقاشی بزرگ دیواری در این خیابان، نصب پنج سقاخانه و نصب تصاویر شهدای پنجم آذر در مسیر خیابان پنجم آذر، دیگر برنامه‌های در دست اقدام شهرداری گرگان برای این روز بزرگ است.
دادبود بیان کرد: برای روز ملی گرگان و زنده نگه داشتن واقعه پنجم آذر در گرگان کمیته ویژه‌ای تشکیل شده که شهرداری گرگان هم عضو این کمیته است و این کمیته برنامه‌های مختلفی را برنامه‌ریزی کرده است.
وی تاکید کرد: برنامه‌های شهرداری گرگان اقدامات جدای از برنامه‌های این ستاد است که به صورت مستقل در دستور کار دارد.

تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .