عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان


آغاز رکاب‌زنی دوچرخه سواران گلستانی تا مشهد به مناسبت روز ملی گرگان:

صبح امروز انجام شد

صبح امروز انجام شد

صبح امروز رکاب‌زنی هفت دوچرخه‌سوار گلستانی از گرگان تا مشهد مقدس به مناسبت پنجم آذرماه روز ملی گرگان آغاز شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، به مناسبت پنجم آذرماه روز ملی گرگان، صبح امروز هفت دوچرخه‌سوار گلستانی با همکاری سازمان فرهنگی‌اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و هیات دوچرخه‌سواری گلستان، رکاب‌زنی گرگان تا مشهد را آغاز کردند.
روح‌الله کبیر نجفی، سیدمحمد حسینی، مجتبی شاهکوه‌محلی، مهدی زنگی، سعید بسطامی، عزیز مقدری و محمدصدرا کبیر، هفت دوچرخه‌سوار گلستانی هستند که صبح امروز سفر خود را از گرگان آغاز کرده و با دوچرخه تا مشهد مقدس رکاب خواهند زد.
این دوچرخه‌سواران در طول مسیر کتاب و بروشورهای مرتبط با موضوع حماسه غرورآفرین پنجم آذرماه مردم گرگان که به عنوان روز ملی گرگان ثبت شده را بین مردم توزیع خواهند کرد.
عزیز مقدری با 57 سال سن مسن‌ترین و محمدصدرا کبیرنجفی با 10 سال سن، جوان‌ترین رکاب‌زنان این کاروان هستند.
این دوچرخه‌سواران صبح امروز با حضور در شهرداری گرگان ضمن تشویق از سوی شهردار گرگان، نکات مورد درخواست خود برای توسعه ورزش دوچرخه‌سواری را ارائه کردند.
عبدالرضا دادبود شهردار گرگان نیز در این دیدار اظهار کرد: پنجم آذرماه روز ملی گرگان است و تلاش خواهیم کرد با برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، این روز و واقعه تاریخی پنجم آذرماه را بیشتر به مردم معرفی کنیم.
وی اضافه کرد: در حوزه ورزش نیز معتقدم در کنار بسکتبال که ورزش ریشه‌دار برای مردم گرگان محسوب می‌شود و شهرداری سال‌های سال در حال فعالیت حرفه‌ای در این رشته ورزشی است، باید دیگر رشته‌ها به ویژه دوچرخه‌سواری، دو و میدانی و پیاده‌روی را مورد توجه قرار داد.
شهردار گرگان تاکید کرد: به زودی در پارک جنگلی النگدره گرگان پیست دوچرخه‌سواری برای استفاده عموم شهروندان احداث خواهد شد و پیاده‌راه شهرداری گرگان نیز از سه روز به پنج روز گسترش خواهد یافت.
دادبود بیان کرد: تلاش ما توسعه ورزش همگانی است و توسعه فرهنگ دوچرخه‌سواری نیز به عنوان یک ورزش می‌تواند کمک شایانی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا داشته باشد.
وی گفت: امیدوارم بتوانیم با کمک هیات دوچرخه‌سواری استان و اقدامات فرهنگی که سازمان‌ها و خانه‌های فرهنگ انجام خواهد داد، روز به روز شاهد گسترش ورزش و به ویژه دوچرخه‌سواری در گرگان باشیم.
گفتنی است، این کاروان صبح امروز توسط شهردار گرگان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، رئیس هیات دوچرخه‌سواری گرگان و خانواده این عزیزان به سمت مشهد مقدس بدرقه شدند.
 
 
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .