عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری دومین همایش آموزشی پیشگری از مسمویت با گاز منواکسید کربن در گرگان

رئیس سازمان آتش‌نشانی گرگان خبر داد

برگزاری دومین همایش آموزشی پیشگری از مسمویت با گاز منواکسید کربن در گرگان

برگزاری دومین همایش آموزشی پیشگری از مسمویت با گاز منواکسید کربن در گرگان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از برگزاری دومین همایش آموزشی پیشگیری از مسمومیت و مرگ با گاز منواکسید کربن خبر داد و گفت: این همایش 15 آذر ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهدی قره‌قاشی گفت:دومین همایش آموزشی پیشگیری ازمسمومیت و مرگ با گاز منواکسید کربن هفته جاری در گرگان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این همایش از ساعت 9 صبح در روز پنجشنبه مورخ 15 آذرماه جاری با حضور دکتر جواد نوفرستی رئیس کارگروه پیشگیری از مرگ‌های خاموش و رئیس انجمن جامعه ایمن کشور و مهندس علی شمس دبیر شورای سیاست‌گذاری انجمن جامعه ایمن کشور برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: این همایش در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی گلستان واقع در خیابان پنجم آذر، کوی تختی برگزار خواهد شد.
قره‌قاشی تاکید کرد: متاسفانه در ایام سرد سال بر اثر بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات ایمنی، شاهد مرگ خاموش برخی از شهروندان هستیم که می‌توان با ساده‌ترین اقدامات ایمنی از بروز چنین حوادثی جلوگیری کرد.
وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از این نوع حوادث، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان اقدام به اجرای طرح بازدید رایگان سیستم‌های گرمایشی و دودکش‌های اماکن عمومی و منازل کرده است.
قره‌قاشی بیان کرد: بر اساس این طرح، متقاضیان می‌توانند با سامانه 125 تماس گرفته و با ثبت مشخصات خود و آدرس منزل، از خدمات رایگان این سازمان استفاده کنند.

تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .