عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در محله گلستان شهر فاضل آباد برگزار شد

در راستای پاسخگویی و شفافیت عملکرد:

جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در محله گلستان شهر فاضل آباد برگزار شد

جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در محله گلستان شهر فاضل آباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری فاضل آباد:جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ مردم و مسئولین شهر فاضل آباد در مسجد صاحب الزمان محله گلستان برگزار گردید.

در این نشست که دومین جلسه هم اندیشی در محلات شهر بود، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر فاضل آباد، روسای ادارات آب و کمیته امداد امام خمینی(ره) و مسئولین دوائر شهرداری حضور داشتند .

در ابتدای جلسه و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و تلاوت قرآن مجید، حاج عباس ولی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی به مردم و مسئولین گفت:طبق درخواست اعضای شورا و شهروندان و به منظور دریافت بی واسطه پیشنهادات ، انتقادات و مشکلات مردم شهر ، جلسات هم اندیشی و پرسش و پاسخ مردم و مسئولین پیش بینی گردید که در دومین جلسه در خدمت مردم خوب ، شهیدپرور و ولایتمدار محله گلستان هستیم تا بتوانیم با همفکری و کمک یکدیگر گوشه ای از مشکلات شهر را کم کرده و به سمت توسعه شهر حرکت نماییم.

در ادامه منصور خسروی شهردار به ارائه گزارش از اقدامات و فعالیتهای شهرداری در شهر و محله گلستان پرداخت و افزود :از لحاظ در آمدی و تامین بودجه شهرداری در شرایط مناسبی نیستیم و تاکنون 31 درصد بودجه شهرداری محقق گشته است ولی با وجود تمام مشکلات پیش رو که همه شما عزیزان از آن مطلع هستید ، دست از کار نکشیده ایم و امور جاری شهرداری به طور برنامه ریزی شده ای در حال انجام است و فقط از شهروندان انتظار داریم با سعه صدر و همکاری و مساعدت مضاعف ما را در این امر یاری نمایند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم .

در ابتدای جلسه برگه هایی بین اهالی محله توزیع گردید تا سوالات و درخواستهای خود را مکتوب نمایند و شهردار نیز با سعه صدر به تک تک سوالات مردم پاسخ داد. قالب سوالات مطروحه مربوط به حوزه عمرانی و در خصوص آسفالت معابر بود و سوالاتی نیز از ادارات آب و برق و گاز و کمیته امداد شد که روسای کمیته امداد و آب پاسخ دادند ولی روسای ادارات برق و گاز در جلسه حضور نداشتند و سوالات برای این عزیزان ارسال خواهد شد.


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .