عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرمانده پایگاه بسیج رسالت‌النبی(ص) شهرداری گرگان معرفی شد

با حکم فرمانده سپاه گرگان

فرمانده پایگاه بسیج رسالت‌النبی(ص) شهرداری گرگان معرفی شد

فرمانده پایگاه بسیج رسالت‌النبی(ص) شهرداری گرگان معرفی شد

با حکم فرمانده سپاه گرگان، عبدالرضا دادبود شهردار گرگان فرمانده پایگاه بسیج رسالت‌النبی(ص) شهرداری گرگان شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان با برگزاری آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج رسالت‌النبی(ص) شهرداری گرگان و صدور حکم از سوی فرمانده سپاه گرگان، عبدالرضا دادبود شهردار گرگان به عنوان فرمانده پایگاه بسیج رسالت‌النبی(ص) شهرداری گرگان منصوب و از تلاش‌های محمدرضا اسفندیاری تقدیر شد.
معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های شهرداری گرگان در راستای زیباسازی منحصر به فرد شهر گرگان به مناسبت دهه مبارک فجر و 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در مدت فعالیتم به عنوان فرمانده سپاه گرگان بیشترین همراهی و تلاش‌ها را از سوی شهرداری گرگان به ویژه شخص دکتر دادبود شهردار محترم گرگان شاهد بوده‌ام.
باقر رحمانی ادامه داد: بدون شک مجموعه شهرداری گرگان در ایام مختلف سال به ویژه در برنامه‌های مناسبتی و ارزشی و انقلابی یکی از پرکارترین و فعالترین مجموعه‌های مدیریت شهری بوده که این تلاش‌ها جای تقدیر و تشکر دارد.
معاون اجرایی فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: نامگذاری گرگان به نام شهر انتظار، فضاسازی شهر در ایام پنجم آذرماه روز ملی گرگان، برگزاری همایش‌های مذهبی و فرهنگی، همکاری مجدانه در اجرای برنامه‌های مناسبتی ملی و مذهبی از اقدامات قابل تقدیری است که شهرداری گرگان با مدیریت دکتر دادبود به اجرا رسانده است.
رحمانی تاکید کرد: در حال حاضر دشمن در تلاش است تا به هر طریق ممکن کام مردم را در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تلخ کند اما کور خوانده و تا زمانی که خادمانی دلسوز در این کشور حضور دارند دشمنان مردم و انقلاب اسلامی شکست خورده هستند.
وی تاکید کرد: همه ما باید هوشیارانه در راستای حفظ دستاورهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا تلاش کنیم.
فرمانده جدید سپاه گرگان که امروز به صورت رسمی کار خود را در این مسوولیت آغاز کرد در این مراسم خاطرنشان کرد: تلاش‌های جهادی مدیران و دوستداران انقلاب اسلامی امروز منجر به این شده که انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان صادر شود.
وحید فخرالدین گفت: امروز جوانان انقلابی ما در نقاط مختلف جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه و در جهان اسلام در مقابل دشمنان تا دندن مسلح اسلام و مسلمانان مجاهدانه ایستادگی ایستادگی می‌کنند.
وی تاکید کرد: امروز تفکر انقلاب اسلامی تا آنجا پیشرفت کرده که ما الگویی برای جبهه مقاومت هستیم.
فرمانده سپاه گرگان با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان در موضوعات مختلف شهری، به ویژه اقدامات فرهنگی، عمرانی و خدماتی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، گفت: آثار و عملکرد بسیار مثبت شهرداری گرگان با مدیریت دکتر دادبود شهردار گرگان در شهر مشخص است.
فخرالدین بیان کرد: نگاه ارزشمند شهردار گرگان در پروژه‌های فرهنگی به طور قطع در پیشبرد اهداف انقلاب کمک‌رسان خواهد بود و همیشه ثابت شده هرجایی نگاه انقلاب وجود داشت ما در خدمت‌رسانی به مردم موفق‌ بوده‌ایم.
شهردار گرگان در این جلسه اظهار کرد: بسیج ادارات یک حوزه تخصصی است و زمانی که بسیج در حوزه شهرداری شکل می‌گیرد متعلق به کارکنان شهرداری نیست بلکه متعلق به مدیریت شهری است.
عبدالرضا دابود بیان کرد: ما به عنوان بسیجی در مدیریت شهری باید تلاش مضاعفی را برای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشیم و جهاد را در عمل پیاده کنیم.
وی تاکید کرد: زمانی که بنا داشتیم پروژه‌ها را در طول سال برنامه‌ریزی کنیم، اجرای آن را با عنوان شهر من شهر انتظار بنا نهادیم تا در کنار پیاده کردن مفهوم انتظار، بتوانیم با توان بیشتر و در عمل شهر را به انتظار ایده‌آل مردم نزدیک کنیم.
شهردار گرگان متذکر شد: تلاش کرده‌ایم مفهوم ارزشی را در پروژه‌های شهری پیاده کنیم و در کنار کارهای فرهنگی به سمت ارتقا سطح خدمات به مردم پیش رفته‌ایم.

تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .