عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کلیپ؛ ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی


کلیپ؛ ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی

تا دو سال آینده در تمامی شهرهای استان ایستگاه آتش نشانی ایجاد می شود
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه پیشگیری در همه امور مهمتر از مقابله و درمان است، اظهار کرد: تا دو سال آینده در تمامی شهرهای استان ایستگاه آتش نشانی ایجاد می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی ظهر امروز 7 مهر در نشست با آتش نشانان استان که به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی برگزار شد، تصریح کرد: آتش نشانان باید با اطلاعات منطقه آشنایی کامل داشته باشند و جهت اطفا حریق با آگاهی از شرایط به محل اعزام شوند.
وی افزود: آتش نشانان با علم و آگاهی به خطراتی که این شغل و حرفه به همراه دارد، آن را انتخاب کرده و همواره خود را در برابر نجات جان انسان ها مسئول دانسته و با بیداری و هوشیاری به پیشواز خطرات می روند.
دکتر هاشمی با اشاره به اینکه در 33 شهر گلستان 30  ایستگاه آتش نشانی فعال وجود دارد، خاطر نشان کرد: از این تعداد 22 شهر دارای ایستگاه آتش نشانی بوده و بقیه شهرها تا پایان سال98 با کمک دولت تجهیز می شوند.
استاندار گلستان با بیان اینکه آتش نشانان در ایمنی مردم از جمله حوادث ترافیکی، زلزله، سیلاب و دخالت مستقیم دارند، گفت: شهرداران تلاش نمایند حقوق و مزایای آتش نشانان را با دریافت مجوزهای لازم از مراجع زیربط با دیگر کارکنان همسان نمایند. 
وی افزود: هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ايمنی يادآور تلاش دلير مردانی از جنس آتش است كه در راه امداد و نجات جان همنوع، از آتش نمی هراسند و با از خودگذشتگی و دلاوری، اميد و شادی را برای آسيب ديدگان به ارمغان می آورند.
https://hw13.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/f87296b70742de08a6202a2b669ac88d12032231-480p__70254.mp4
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .