عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پنج شورای شهر برتر استان گلستان معرفی شدند

بر اساس ارزیابی اداره کل شهری و شوراهای استانداری؛

پنج شورای شهر برتر استان گلستان معرفی شدند

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت : با توجه به فرا رسیدن دومین سالگرد فعالیت دوره چهارم شوراهای اسلامی، عملکرد یک ساله شوراهای اسلامی شهرهای استان بر اساس شاخص های معین بررسی و پنج شورای اسلامی شهر بعنوان شوراهای برتر استان مشخص گردیدند.

عبدالرضا چراغعلی، در جمع خبرنگاران استان، افزود: بر اساس این ارزیابی ها، شوراهای اسلامی شهرهای علی آباد کتول، کلاله، گالیکش، سرخنکلاته و گرگان به عنوان شورای برتر معرفی شدند.

چراغعلی افزود: به منظور پاسداشت خدمات و زحمات تلاشگران عرصه خدمت، عمران و آبادانی، شوراهای اسلامی شهرهای برتر استان مشخص شدند و از سوی مهندس مروتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: اعضای شوراها از آنجا که برخاسته از بطن جامعه هستند، مردم را در فعالیت ها و اقدامات خود فراموش نکرده و ضمن اطلاع رسانی عملکرد، جلب مشارکت آنان و برگزاری جلسات دوره ای در محلات و اختصاص وقت های مشخص به ملاقات مردمی و ...را مدنظر داشته باشند .

مدیرکل شهری استانداری گلستان همچنین ارائه خدمات بیشتر به شهروندان به صورت الکترونیک فعال و به روز نگه داشتن سایت های اطلاع رسانی شهری و تشکیل کمیسیون های تخصصی انتخاب نمایندگان شوراها در محلات را خواستار شد.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 1473
  • کد خبر : 2101