عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» سوالات متداول

سوالات متداول

1- نحوه ی دریافت امتیاز دفاتر پیشخوان به چه صورت می باشد؟
   - دریافت امتیاز دفاتر پیشخوان تنها از طریق شرکت در فراخوان عمومی که از سوی کارگروه استانی دفاتر پیشخوان برگزار می گردد، امکان پذیر می باشد.
 
2- نحوه روش‎های اخذ وقت ملاقات با استاندار به چه شکل می باشد ؟ 
     1. مردم عزیز استان می‎توانند برای دریافت وقت ملاقات به واحد ارتباط مردمی استانداری مراجعه و شماره پیگیری دریافت کنند و سپس از طریق دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات از وقت ملاقات خود آگاه شوند.
    2. همچنین مردم عزیز می‎توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‎رسانی استانداری گلستان به آدرس https://golestanp.ir/feedbak-ostandar.html در منوی ملاقات و مکاتبات با استاندار و پر کردن فرم مربوطه نسبت به دریافت وقت ملاقات اقدام کنند.
3- شهروندان به چه صورت می توانند از خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی استفاده نمایند؟ 
   - از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان و همچنین مراجعه به آدرس e.golestanp.ir
4-یارانه ما قطع گردیده چه باید بکنیم؟
    باید از طریق ستاد هدفمندی یارانه ها و یا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری نمایید.
 
5- مبلغی وام جهت اشتغال درخواست دارم چگونه اقدام کنم ؟
    از طریق بانک‌های عامل استانی ، شهرستانی یا سرپرستی استانها پیگیری نمایید.
6-چطور مي توان قانون انتخابات را دريافت كرد آيا مي توان از سايت يا از طريق همين پورتال دانلود كرد؟

     در پورتال اصلي وزارت كشور در زير شاخه معاونت سياسي و سپس دفتر انتخابات همه قوانين انتخابات و آيين نامه هاي مربوطه موجود مي باشد كه مي توانيد بهره برداري كنيد

 

 

7-با توجه به اينكه در فصل زمستان بيشتر استانهاي شمالي و مركزي بارش برف و يخبندان و گاهاً با بسته شدن جاده هاي روستايي و اصلي مواجه مي شوند و امكان هر گونه دسترسي در جهت برگزاري انتخابات را غير ممكن مي سازد آیا امکان تغییر زمان انتخابات مجلس وجود دارد ؟

     برای  آن دوره خاص زمان تغییر نیز موجود می باشد.

 


8-آیا اخبار انتخاباتي ستاد انتخابات كشور و اقدامات و برنامه هاي انجام شده و يا درخواستهاي ستاد از استانها از طريق سيستم جامع انتخاباتي هم ارائه می گردد تا همكاران در استانها بهره برداري کنند؟
     اخبار عمومي انتخابات در پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور براي همه فرمانداريها قابل دسترسي است. دستورالعمل هاي اداري انتخابات نيز در موقع لزوم از طريق سامانه جامع انتخابات براي فرمانداريها ارسال مي شود.

9- زمان تحویل مسکن مهر به تعویق افتاده چگونه پیگیری کنم؟   
           باید از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری نمایید.              
10- ملاك اخذ رأي از رأي دهندگان در انتخابات الكترونيكي چيست؟
   ملاك اخذ رأي از رأي دهندگان در انتخابات الكترونيكي ، احراز عدم ثبت شمارة ملي راي دهنده در سامانه انتخاباتي است.