عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » رسانه ملی نقش پررنگی در برگزاری انتخابات پرشور دارد

رئیس ستاد انتخابات استان:

رسانه ملی نقش پررنگی در برگزاری انتخابات پرشور دارد

رسانه ملی نقش پررنگی در برگزاری انتخابات پرشور دارد

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: رسانه ملی با رعایت اصل بی طرفی می تواند نقش بسیار پررنگی در برگزاری یک انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم داشته باشد.

"علی اصغر طهماسبی" در پانزدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان رامیان اظهار کرد: اهمیت انتخابات هفتم اسفند ماه از هر جهت بالاتر از دوره های قبل است زیرا این اولین انتخابات بعد از برجام است و از سویی بحران جدی در منطقه خاورمیانه با بروز و ظهور گروههای تکفیری تروریستی وجود دارد و برخی از کشورهای منطقه نیز در این ایام دست به ماجراجویی زده اند و همه اینها مؤید این مهم است که تمامی مباحث مربوط به انتخابات را باید با دقت هرچه تمام رصد و کارها را به پیش ببریم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی انتخابات است که باید مورد اهتمام تمامی عوامل برگزاری انتخابات باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: همه ما دارای دیدگاههای سیاسی هستیم اما این یک عقیده شخصی است و به هیچ عنوان نباید در کار ما نمود پیدا کند، بنده اعلام می کنم که ما هیچ نظر شخصی سیاسی نسبت به هیچ کاندیدایی نداریم و برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور اولویت اول برنامه های ستاد انتخابات استان است.

وی در پایان هدف دولت تدبیر و امید را برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه تنشهای سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: ان شالله با کمک هم بتوانیم یک انتخابات سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم را برگزار کرده و به رأی مردم احترام بگذاریم.

در ابتدای این جلسه نیز صادقلو فرماندار رامیان گزارشی از وضعیت ستاد انتخابات شهرستان ارائه کرد و گفت: شهرستان رامیان دارای 94 شعبه اخذ رأی است که از این تعداد 54 شعبه در بخش مرکزی و 40 شعبه نیز در بخش فندرسک می باشد.

وی اظهار کرد: از 46 داوطلب ثبت نام کننده در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه رامیان و آزادشهر صلاحیت 3 نفر مورد تأیید هیأتهای اجرایی قرار نگرفت، ضمن اینکه تا کنون انصرافی نداشته ایم.

فرماندار رامیان همچنین از برگزاری 14 جلسه ستاد انتخابات شهرستان با33مصوبه و برگزاری دو جلسه مشترک با حوزه های آزادشهر و فندرسک خبر داد.

رسانه ملی نقش پررنگی در برگزاری انتخابات پرشور دارد


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .