عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بخش مهمی از نظارت مردمی بر عهده فعالان انقلابی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در مجمع فعالین فضای مجازی و رسانه انقلاب اسلامی گلستان :

بخش مهمی از نظارت مردمی بر عهده فعالان انقلابی است

بخش مهمی از نظارت مردمی بر عهده فعالان انقلابی است

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت : بالاترین نظارت، نظارت مردمی است و بخش مهم و موثری از این نظارت به عهده فعالان انقلابی در فضای مجازی است، زیرا فضای مجازی سهم بزرگی از زندگی مردم را در برگرفته است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استنانداری گلستان : "سید علی مهاجر" در مجمع فعالین فضای مجازی و رسانه انقلاب اسلامی گلستان اظهار داشت :حضرت امام خامنه‌ای از دانشجویان خواست با مسائل کشور مماس شوند، از فعالان فضای مجازی و رسانه‌های انقلابی می‌خواهیم ضمن مماس شدن با مسائل کشور، متغیرهای مزاحم برای خدمت‌رسانی و رفع مشکلات را بشناسند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند مراقب نفوذ دشمن حتی در مجموعه بسیج و در کسوت روحانیت نیز باشند.

وی افزود : اقدامات و عملکرد دولت و مجموعه حاکم در استان علی‌رقم نقاط ضعفی که قطعا وجود دارد قابل دفاع است؛ عملکرد رسانه‌های انقلابی در تبیین و بیان آن‌ها چگونه است؟ ، هجمه غول رسانه‌ای دشمن در اذهان عمومی در جبهه انقلاب نیز بعضا اثر گذار بوده است، به گونه‌ای که گاهی این نقاط قوت و عملکرد دولت را نمی‌بینند.

معاون استاندار بیان داشت : بنای دولت گلایه از دولت‌های قبل نیست اما از رسانه‌های انقلابی انتظار داریم با دیدن نقاط قوت و نقد منصفانه و سازنده دولت را در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت و توسعه و آبادانی ایران اسلامی یاری نمایند ، نقد منصفانه و سازنده شما به عنوان دیده‌بان و حلقه وصل مردم با مسئولان، مسیر خدمت را برای خادمان مردم روشن و اقدامات را کارآمدتر خواهد کرد.

همچنین ادامه داد : برای طی کردن مسیر انقلاب و تحقق آرمان‌های امام و شهدا، باید مرا‌منامه انقلابی خود را مرور و هم عهد شویم، لذا باید به هم کمک کنیم تا مسیر درستی که دولت با وجود فشارهای مختلف مثل تحریم و نفوذ و سایر متغیرهای فشار، پیش گرفته است به سرانجام برسد.

مهاجر گفت : موفقیت دولت مردمی نیاز به کمک شما دارد و اگر این کمک، اعتماد و باور از طرف رسانه‌های انقلابی نباشد یا حرف و نقد غیر منصفانه و ناحق باشد، کار برای خادمان مردم و انقلاب بسیار سخت و دشوار خواهد شد.

وی از فعالان انقلابی رسانه و فضای مجازی خواست : باید سازمان باشیم نه سازمن؛ متاسفانه در جنگ نامتقارن رسانه‌ای هماهنگ عمل نمی‌کنیم و این نقطه ضعفی است که باید برطرف و اصلاح شود. غول رسانه‌ای دشمن هم‌واره تلاش کرده است جای حق و باطل و شهید و جلاد را عوض کند، باید مراقب باشیم این حربه دشمن در جبهه انقلاب ناکام بماند و اسیر این القائات نشویم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار داشت : ما به عنوان سرباز ولایت در حرف زدن و قلم زدن‌مان باید ببینیم چه کسی خوشحال می‌شود، دشمنان یا شهدا و امامین انقلاب؟ اگر به این نکته توجه نکنیم ممکن است بازتاب دشمنان و معاندین شویم، لذا باید مراقبت داشته باشیم و کنار هم قرار بگیریم و در مقابل جبهه دشمنان انقلاب بایستیم.

سیدعلی مهاجر با اشاره به برخی از اقدامات دولت مردمی سیزدهم در استان افزود : کارنامه دولت در نزدیک به دوسال گذشته بسیار پررنگ‌تر از چیزی است که به مردم بازگو و حتی سیاه‌نمایی شده است، اگر خدمات و اقدامات انجام شده دولت منصفانه برای مردم بیان شود مطمئناً امیدوار خواهند شد و این وظیفه شما به عنوان رسانه انقلابی است.

وی نا امید کردن مردم را از حربه های دشمنان دانست و اظهار داشت : در شرایطی که دشمن با تمام قوت رسانه‌ای خود برای ناامید کردن مردم و فاصله انداختن بین آن‌ها و نظام اسلامی به برجسته کردن نقاط ضعف و قصورات پرداخته است، با تبیین و بیان عملکرد موفق دولت مردمی و نظام اسلامی، مردم را امیدوار نمایید، قطعا این امید آفرینی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که نماد اقتدار ملی است اثر گذار خواهد بود.

معاون استاندار ادامه داد : همه باید کمک کنیم فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری انتخابات رقابتی، سالم با امنیت و مشارکت حداکثری مانند همه ادوار گذشته محقق شود و در این مسیر کمک شما امیدآفرینی و ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات با تبیین عمل‌کرد نظام و دولت است.


 


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .