عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ظرفیت حج عمره مفرده در گلستان افزایش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

ظرفیت حج عمره مفرده در گلستان افزایش یابد

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: سال گذشته در حدود 20 هزار زائر گلستانی بصورت عمره مفرده به سفر حج مشرّف شده اند و باید تلاش کنیم تا این ظرفیت افزایش پیدا کند.

 "علی اصغر طهماسبی" در دیدار کارگزاران حج و زیارت استان با رئیس سازمان حج و زیارت کشور اظهار داشت: این تعداد زائر توسط کاروانهای مختلف و بدون هیچ مشکلی به حج و عتبات عالیات اعزام می شوند و این نشاندهنده ظرفیت بالایی است که در استان گلستان در این زمینه وجود دارد.

 وی با بیان اینکه فرهنگ حج و زیارت در استان گلستان نهادینه شده است تصریح کرد: باید تلاش کنید تا این ظرفیت ها را بالاتر ببریم تا هم کاروانها در استان رونق بگیرد و هم زائرین بیشتری به حج و عتبات عالیات مشرّف شوند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود مؤلفه های امنیتی نظیر مرز، مذهب و قومیت ، مردم استان گلستان اعم از شیعه و سنی برادرانه در کنار هم زندگی می کنند و استان ما از این حیث نمونه بارز وحدت در جهان اسلام است.

 وی با اشاره به جنایات گروه تکفیری بعثی داعش در عراق، بیان کرد: از همان آغاز فتنه داعش در عراق، علمای اهل سنت استان در برابر جنایات این گروه تروریستی موضع گیری کرده و کشتار مردم بی دفاع شیعه و سنی را در عراق محکوم کردند.

 طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: اهل سنت استان گلستان به شدت با وهابیت و تفکرات آنها مخالف است و شاهد آن هستیم که همواره در آیین های مختلف بویژه در ماه محرم ارادت خود را به ائمه اطهار(ع) نشان داده اند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .