عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمامی دستگاهها و پروژه های استان با رویکرد پدافند غیرعامل رتبه بندی امنیتی می شوند

مدیرکل پدافند غیرعامل استان:

تمامی دستگاهها و پروژه های استان با رویکرد پدافند غیرعامل رتبه بندی امنیتی می شوند

تمامی دستگاهها و پروژه های استان با رویکرد پدافند غیرعامل رتبه بندی امنیتی می شوند

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گفت: تمامی دستگاهها و پروژه های استان با رویکرد پدافند غیرعامل رتبه بندی امنیتی می شوند.

"قاسم غریب آبادی" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اظهار کرد: بر اساس کمیسیون ماده 215 تمامی پروژه های مشمول این کمیسیون، باید مجوز پدافند غیر عامل را دریافت نمایند تا اعتبارات مصوب به آنان تخصیص یابد.

وی خاطرنشان کرد: لذا لازمه صدور مجوز از سوی این اداره کل، منوط به عقد قرارداد و تهیه طرح پدافندی پروژه و اجرای آن می باشد و در غیر اینصورت هیچگونه مجوزی به دستگاه مربوطه داده نخواهد شد.

غریب آبادی ادامه داد: نوع طرح برای هر پروژه با توجه به سطح بندی امنیتی آن متفاوت خواهد بود و لازم است تمام دستگاهها و پروژه ها، با توجه به نوع فعالیت و عملکرد رتبه بندی و یا سطح بندی شوند که این سطح بندی از" حیاتی" تا "قابل حفاظت" متغیر است.

وی همچنین اضافه کرد: برای تحقق این موضوع کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل استان در آینده نزدیک به ادارات کل و دستگاههای اجرایی مراجعه و با فرمت استانداردی که توسط سازمان پدافند غیرعامل کشور تهیه شده است این رتبه بندی را انجام خواهند داد.

این مدیر استانی در پایان از کلیه مدیران محترم استانی درخواست کرد همکاری همه جانبه با کارشناسان و متخصصین این امر را بعمل آورند تا این برنامه که پایلوت بسیاری از اقدامات بعدی در حوزه پدافند غیرعامل و تامین امنیت پایدار در سطح استانی و ملی است، به خوبی به اجرا درآید.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .