عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون استاندار بر مردم محور بودن امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد


معاون استاندار بر مردم محور بودن امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد

معاون استاندار بر مردم محور بودن امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: مردم محوری از تاکیدات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر است.

"علی اصغر طهماسبی" در همایش بزرگ فرهنگی آموزشی معروفات و منکرات در محیط اداری افزود: ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر از یک ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که باید از آن استفاده لازم را کرد.

وی اظهار کرد: برای انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر باید از ظرفیت نخبگان، مدیران، متنفذین، برجستگان و گروه های مردمی استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر را ابتدا از خودمان شروع کنیم،خاطرنشان کرد: باید سعی شود تا منکرات در ادارات کاهش یابد و در بعد فرهنگ سازی گام های بلند و مستحکمی برداشته شود.

وی ادامه داد: منکر تنها آن چیزی نیست که در مورد پوشش افراد و آنچه در کف خیابان می بینیم وجود دارد، بلکه منکرات بزرگتری وجود دارد که باید به سراغ آنها برویم.

دییر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان همراهی مردم و نظام را مهمترین و بزرگترین معروفات در نظام جمهوری اسلامی خواند و افزود: در راهپیمایی روز قدس امسال شاهد حضور میلیونی مردم برای اعلام انزجار از صهیونیست های جنایتکار و استکبار جهانی بودیم، این ها معروفات نظام هستند و باید به عنوان یک ظرفیت قلمداد شود.

طهماسبی در پایان تفرقه افکنی بین مسلمین را بزرگترین منکرات عنوان کرد و گفت: ایجاد تفرقه بین برادران مسلمان سیاستی است که کشورهای استعمارگر برای تضعیف جامعه بزرگ مسلمانان جهان بکار گرفته اند، بنابراین همه باید آگاه باشند و خواسته و ناخواسته وارد بازی دشمنان اسلام نشوند زیرا هدف آنها از ایجاد تفرقه در بین مسلمین خدشه وارد کردن به اسلام ناب محمدی(ص) است.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .