عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان ترکمن از پیشگامان وحدت بین اقوام و مذاهب است

مدیرکل پدافند غیرعامل استان:

شهرستان ترکمن از پیشگامان وحدت بین اقوام و مذاهب است

شهرستان ترکمن از پیشگامان وحدت بین اقوام و مذاهب است

مدیرکل پدافند غیر عامل استان با بیان اینکه شهرستان ترکمن از پیشگامان وحدت بین اقوام و مذاهب است گفت: یکی از مباحثی که در پدافند غیر عامل دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد بحث جنگ نرم و جنگ فرهنگی است.

"قاسم غریب آبادی" در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان ترکمن اظهار کرد: دشمنان نظام در حال حاضر به این نتیجه رسیده اند که تهدید نظامی، تحریم اقتصادی، ترور دانشمندان و اقداماتی از این دست هیچ تاثیری در اراده ملت ایران اسلامی ندارد، لذا با روی آوردن به جنگ نرم و فرهنگی سعی دارند با دامن زدن به مباحث قومی و مذهبی در داخل کشور، اختلاف ایجاد کنند و از این راه به اهداف پلیدشان برسند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش و تاکید مقلم معظم رهبری در رابطه با حرام بودن توهین به نمادهای مذهبی برادران اهل سنت افزود: این فرمایش ایشان نشان دهنده اوج توجه و تاکید ایشان به بحث وحدت در داخل کشور است و بر اساس این فرمایش و دستور ایشان باید هر گونه اقدامات و سخنان اختلاف برانگیز کنار گذاشته شود، چون هر نوع توهین به برادران دینی، خدمت به دشمنان نظام محسوب میشود.

وی در ادامه گفت: بحمدالله شهرستان ترکمن از سالها پیش بحث وحدت را با جدیت دنبال کرده است که برگزاری مراسمات بزرگ در هفته وحدت نشان دهنده اوج اهتمام برادران اهل سنت و شیعه این شهرستان به ایجاد وحدت هر چه بیشتر و مایوس کردن دشمنان نظام می باشد.

این مدیر استانی در پایان به اشاره به تولید بسیار بالای خاویار در این شهرستان که دارای رتبه جهانی می باشد و همچنین تولید میگو و سایر آبزیان در این شهرستان تاکید کرد: در حوزه پدافند زیستی باید اقدامات ویژه ای در شهرستان صورت پذیرد که با همکاری و هماهنگی شورای پدافند غیر عامل شهرستان به ریاست فرماندار این اقدامات به خوبی در حال پیگیری و انجام است.

در این جلسه خانم نازقلیچی فرماندار و رییس شورای پدافند غیر عامل شهرستان هم گفت: با عنایت به حساسیتهای مطرح شده در این جلسه قطعا از این به بعد تمام پروژه های عمرانی با اصول پدافند غیر عامل طراحی و اجرا خواهند شد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .