عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خانه احزاب در گسترش و تعمیق گفتمان اعتدال تاثیر گذارخواهد بود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری:

خانه احزاب در گسترش و تعمیق گفتمان اعتدال تاثیر گذارخواهد بود

خانه احزاب در گسترش و تعمیق گفتمان اعتدال تاثیر گذارخواهد بود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در نشست با اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، ضمن تشریح برنامه های دفتر سیاسی و انتخابات، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب و حضرت امام(ره) تاکید بر نقش و جایگاه مردم در تعیین سرنوشت خویش است.

"سید علی میرباقری" افزود: جامعه تک صدایی بسوی دیکتاتوری پیش خواهد رفت و برای پیشگیری از چنین اتفاقی، وجود احزاب و گروههای مختلف سیاسی جهت نمایندگی نظرات و اندیشه های متفاوت در جامعه امری ضروریست.

وی ادامه داد: در شرایطی هستیم که دولت نیازمند مساعدت و همراهی احزاب و تشکلهای مردمی است تا ضمن ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، به انسجام اجتماعی نیز دست یابیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری افزود: اداره کل سیاسی با عنایت به سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و با هدف گسترش و تعمیق گفتمان اعتدال، راه اندازی خانه احزاب استان را در دست اقدام دارد.

میرباقری با اشاره به انتخابات پیش رو گفت : در برگزاری یک انتخابات پرشور و خالی از اشکال، احزاب و تشکلهای سیاسی می توانند نقش ارزنده ای را ایفا نمایند.

وی در خصوص مجوز فعالیت دفاتر فرعی احزاب در استان گفت: احزاب با دریافت مجوز فعالیت، ضمن کمک به دولت در اجرای سیاست های خود می توانند به شفاف سازی اقدامات جریانهای سیاسی کمک شایانی کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بیان کرد: شناسنامه دار بودن تشکلهای سیاسی بسیاری از آسیب های فعالیت حزبی را کاهش می دهد.

در ادامه نیز میر احمدی دبیر حزب اعتماد ملی و سایر اعضای شورای مرکزی این حزب در استان گلستان به ارائه نقطه نظرات و انتظارات خود پرداخته و از برنامه های اداره کل سیاسی جهت برگزاری نشست های مشترک با تشکلهای سیاسی و راه اندازی خانه احزاب استان استقبال کردند.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .