عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه ستاد روز ملی خانواده و تکریم ازبازنشستگان تشکیل شد

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:

اولین جلسه ستاد روز ملی خانواده و تکریم ازبازنشستگان تشکیل شد

مدیر کل دفتر بانوان و خانواده در اولین جلسه ستاد روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: بزرگداشت مقام و منزلت خانواده بعنوان اولین کانون شکل گیری انسان در راس همه برنامه ریزی هاست.

کلثوم غفاری اذعان داشت : 25 ذی الحجه مصادف با 17 مهر سال جاری روز ملی خانواده است که نام گذاری این روز به واسطه شان نزول سوره الانسان (هل اتی ) در مقام خاندان پیامبر اکرم (ص) بنا گردیده است .

وی با اشاره به الگو بودن اهل بیت حضرت محمد (ص) به گواهی بسیاری از محققین تاکید کرد:این خانواده بهترین و والاترین خانواده در رعایت مسائل شرعی ،اخلاقی و اجتماعی است.و حضرت فاطمه (س)به عنوان الگوی تمام عیار یک همسر و یک مادر است. رشادت و بزرگواری ائمه (ع) همسر و فرزندانش بر هیچ کس پوشیده نیست وبهترین نمونه ها و الگوها در عالم بشریت می باشند.

غفاری در خصوص برنامه های ستاد روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان بیان کرد: طی نشست های متعدد با معاونین استاندار، مدیران ستادی استانداری و دستگاه های اجرایی و کارشناسان و زنان فرهیخته و صاحب نظر استان ضمن آگاه سازی و بیان حساسیت موضوع جهت اجرای بهینه و هدفمند فعالیت ها، برنامه ریزی صورت گرفته است که از جمله می توان به همایش استانی و جشنواره فرهنگی ورزشی (پارک بانوان ) در این راستا اشاره کرد.

گفتنی است اولین جلسه ستاد روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان به منظور ارائه اهداف و سیاستهای اجرایی در مناسبت روز ملی خانواده سال 94 و هم اندیشی و ارائه برنامه های پیشنهادی در راستای تقویت ارزشهای اسلامی و تحکیم نهاد خانواده با حضور مدیر کل امور بانوان و خانواده و مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار گردید.

 


ارسال کننده خبر : اداره کل دفتر امور زنان و خانواده
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : banovan
  • بازدید : 1322
  • کد خبر : 13031