عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای ۱۵۰ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در گلستان

مدیرکل پدافند غیرعامل استان خبر داد:

اجرای ۱۵۰ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در گلستان

اجرای ۱۵۰ برنامه همزمان با هفته پدافند غیرعامل در گلستان

مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان گفت: همزمان با هفته پدافند غیرعامل، یکصد و ۵۰ برنامه در در استان به اجرا در می اید.

"قاسم غریب آبادی" در گفتگویی خبری با بیان اینکه شعار امسال هفته پدافند غیرعامل، «پدافند غیرعامل و مصون سازی کشور با همدلی و همزبانی  دولت و ملت» است، اظهار کرد: در هفته پدافند غیرعامل که از دوشنبه چهارم آبان ماه آغاز می شود، حدود یکصد و 50 برنامه در استان اجرا می شود که اغلب این برنامه ها دارای رویکردی فرهنگی و آموزشی است.

غریب آبادی تصریح کرد: دوشنبه چهارم آبان ماه با شعار اقتدار ملی در سایه پیشرفت علم و دانش بومی پدافند غیرعامل نامگذاری شده که مهمترین برنامه این روز برگزاری صبحگاه مشترک و دوره آموزشی پدافند زیستی در نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: روز دوم این هفته نیز به نام جامعه سالم، محور پایداری ملی نام گرفته و در این روز نیز دیدار با استاندار و معاون سیاسی امنیتی و جلسه قرارگاه پدافند زیستی برگزار می شود، در روز سوم، ارتقاء آمادگی، اقتدار درون زا، امنیت پایدار نیز از پروژه هایی پدافند غیرعامل استان بازدید صورت می گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل گلستان اظهارداشت: در روز پنجشنبه، هفتم آبان ماه همزمان با چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل که به نام اقتصاد مقاومتی با همدلی و همزبانی دولت و ملت مزیّن شده، مانور و رزمایش دستگاه های اجرایی و جلسه پدافند غیرعامل در نیروی انتظامی استان برگزار خواهد شد.

غریب آبادی افزود: در روز جمعه، هشتم آبان ماه نیز پیش از خطبه های نمازجمعه گرگان، مدیرکل پدافند غیرعامل استان در خصوص اهمیت این مسئله سخنرانی می کند و در روز ششم با عنوان استاندارد سازی، مقاوم سازی زیرساخت ها و سرمایه های ملی، دوره آموزشی توسط دستگاه های اجرایی استان و نشست تخصصی مرتبط با پدافند غیرعامل و جلسه قرارگاه پدافند سایبری  برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در روز پایانی این هفته که به مصون سازی سرمایه های ملی در فضای سایبری نام گرفته، رزمایش سایبری توسط نیروی انتظامی و همایش پدافند غیرعامل در شرکت گاز استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اختتامیه برنامه های هفته پدافند غیرعامل در استان روز چهارشنبه هفته آینده برگزار و از دستگاه های برتر در این زمینه تجلیل خواهد شد.


ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .