عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه استراتژیک سازمان مدیریت پسماند با نگاه سند چشم انداز در افق 1404 تدوین شد

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای استان:

برنامه استراتژیک سازمان مدیریت پسماند با نگاه سند چشم انداز در افق 1404 تدوین شد

برنامه استراتژیک سازمان مدیریت پسماند با نگاه سند چشم انداز در افق 1404 تدوین شد

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداریهای استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران گفت : سازمان مديريت پسماند شهرداريهاي استان گلستان در راستای تحقق اهداف مورد نظر نسبت به تدوین استراتژی و چشم انداز و برنامه آتی خود با نگاه سند چشم انداز در افق 1404 و باتدوین اهداف کوتاه مدت ، ميان مدت و بلند مدت در قالب اهمیت به محیط زیست و جلوگیری از تخریب و ایجاد فرهنگ تفکیک اصولی پسماندهای عادی از مواد قابل بازیافت اقدام نموده است.

احمد سردارزاده گفت : در این برنامه ریزی بی شک مشارکت همه دست اندرکاران اعم از کلیه افرادی که تولید پسماند دارند و کسانی که به نحوی در فرایند جمع آوری و بازیافت انجام وظیفه می کنند نیاز می باشد.

وی افزود : در اين رسالت براي اهداف كوتاه مدت تا يكسال ،اهداف ميان مدت يك تا سه سال و اهداف بلند مدت سه تا ده سال پیش بینی برآورد زمان گردیده است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند همچنین گفت : از اهداف اجرای این طرح می توان به تبدیل تهدید زباله به فرصت اشتغال و تولید ثروت ، فرهنگ سازی کاهش تولید زباله توسط جامعه ، مدیریت و بازیافت و فرآوری زباله تولیدی توسط جامعه، داشتن سالم ترین و پاک ترین محیط زیست منطقه ، افزایش مشارکت فعال جامعه ، افزایش توانمند سازی مردم ، تقویت هماهنگی های بین بخشی اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به افق 1404 کشور و تکیه بر اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اهمیت حفظ محیط زیست گفت : امروزه مدیریت پسماند یکی از ضروریترین محورهای توسعه پایدار محسوب میگردد که باید با نگاه ویژه به آن پرداخته شود.


ارسال کننده خبر : معاونت هماهنگی امور عمرانی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : omrani
  • بازدید : 2441
  • کد خبر : 1389